{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

hehe utoldmodig unghingst her til morgen ;-) {{forumTopicSubject}}

Nøj vores lille hingstedreng er sur på mig i dag smiley
Hehe for jeg er da så ondt at jeg ikk kigger på ham og kommer ind i boksen når han skraber og skaver sig, jeg forlanger os han selv skal tag hovedet ned og få sin grime på så jeg ikk skal famle med at lig den på, jeg forlanger os at han skal vente på at vi gå ud af boksen og han ikk bare må drønne ud og det er svært når man er MEGET utoldmodig og når vi så endelig får lov og kom ud af boksen så skal han gå pænt min skulder og hans hals max og ikk skulder skulder eller skulder mave og så kom vi på folden, juhu og så løber vi, øh eller nej der var sq stadig træktorv i så pænt vende om og få torvet af smiley
Spørger li om jeg er en ondt hesteejer smiley
Hehe men oka begge heste var meget oppe og kører i dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hehe utoldmodig unghingst her til morgen ;-)
  • #1   22. feb 2013 Det ville være noget nemmere at læse hvad du skriver hvis du satte nogle punktummer.

• #4   22. feb 2013 Slap dog af. Behøver der være en mening, med indhold som gavner dig?
    Måske havde hun bare en sjov oplevelse med sin hingst, som hun nok er stolt af - og ville dele den med os. Men det er da latterligtnat dele noget, der ikke kan gavne i vores andres dagligdag? Hm hm.
    - jeg syntes du er ekstremt ond haha. Det er ligesom min pony, han har også alt for travlt med alting smiley men det er fornuftigt du lære ham alle de ting! Hold fast i det, det handler om at opdrage på dem inden de ved hvor store stærke de er smiley

• #5   22. feb 2013 Freja:
    Det var bare en lille hverdags historie som jeg bare ville fortælle..
    Der er jo ikk nogen der siger du skal læse det eller kommenter på det.?

Anne
    Hehe det er så skønt når man bare kan se på dem at de bare mener det er så tavligt at man ikk gør som de syntes man skal smiley
    Men de kære små kan virkelig give nogen smil på læben

Mato
    Hehe jep heller nu end når han er 160-165 og virkel.ig vågner og ved han er hingst smiley

• #6   22. feb 2013 Natalie - det er lige dét, for så bliver det først farligt.

• #7   22. feb 2013 Mato
    Hehe det er så hyggeligt med de der power trolde smiley selv om nogen gange ville man ønske de kunne slap af smiley

Kommentér på:
hehe utoldmodig unghingst her til morgen ;-)

Annonce