{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.091 visninger | Oprettet:

Cortaflex, glucosamin eller ??? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens,

Søger lidt anbefalinger smiley

Hvis I har en hest som er ældre og er begyndt at døje lidt med ledene, altså hun er kun stiv i dem og bøjer derfor ikke korrekt i dem.

Hvad vil I så give hende?

Jeg søger den mest effektive løsning og gerne den billigste også.

Pt har jeg ikke pengene selv til at få sendt hende i røntgen for at se som det er gigt. Hvilket jeg muligvis tror det er, da en tidligere dyrlæge har nævnt at hun har en anelse slidgigt (har ingen papir på hans udsagn).

Jeg vil blot min hest det bedste, men det er naturligvis klart at hvis et af disse produkter ikke hjælper, må jeg jo finde pengene og få hende sendt i røntgen. Hesten er glad og frisk under rytter, men virker meget træt på staldgangen (både før og efter ridning).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cortaflex, glucosamin eller ???
  • #1   28. feb 2013 Jeg bruger cortaflex og er fuldt ud tilfreds med det.
    Du skal være opmærksom på om produktet indeholder MSM for i så fald må du ikke ride stævner.

• #2   28. feb 2013 Team Grafik: Super, mange tak smiley
    Det vil jeg ihvertfald holde øje med fra nu af. Tak for tippet, hvis du har andre må du meget gerne dele dem med mig. Alle har brug for at lære.

• #3   28. feb 2013 Den billigste, men bestemt ikke dårligste løsning, er at købe koncentreret glucosamin til hesten..
    Du kan købe det rent via Vital-horse.com. De er 100% til at regne med og levere super hurtigt.. Du kan ikke købe glucosamin koncentreret herhjemme og derfor skal de have forholdsvis stor mængde ved produkter som cortaflex og lignende. Hvor de kun skal have 8g pr. 500 kg hest om dagen ved rent glucosamin.

Glucosamin er knuste skalddyr og virker på den måde, at det hjælper kroppen til at danne en sund ledvæske, som smøre leddene godt..

Jeg bruger det selv til min hest og er ovenud tilfreds med brugen af det. Det bruges også til mennesker, hunde og katte med gigt og ledproblemer.
    Vores gamle hund på 12 år har ikke længere brug for smertestillende efter han er begyndt på glucosamin dagligt, hvor han før havde svært ved at rejse sig sidst på dagen.

• #4   28. feb 2013 Har ingen råd, min er lidt stiv i halsen, men der laver vi bøjetræning og det giver pote.

• #5   28. feb 2013 JH: Det lyder bare super! smiley
    Faktisk, tror jeg at jeg bestiller det allerede i morgen tidlig, jeg har selv gigt i knæet efter 2 knæoperationer og døjer rigtig meget med ledene i knæet efter jeg har fået det nye korsbånd. Jeg vil helt klart anvende det både til hesten og mig selv.
    Hvad er prisen på det?

• #6   28. feb 2013 JH :

Har kigget på deres hj. side - Ved du hvad forskellen på de 2 glucosamin de har? smiley

• #7   28. feb 2013 Du skal lige kontakte dem, hvis du vil bruge det til dig selv, du må nemlig ikke bruge af samme bøtte som til dyrerne pga. renlighed ect.
    Men du kan købe det på apoteket til dig selv eller gå til din læge, så kan han/hun hjælpe dig med at finde et produkt til dig selv.

Vicky:
    Jeg ved ikke præcis hvad forskellen er, men det er HCL jeg køber.. Du kan skrive en mail til dem og spørge, der sidder danskere som kan svare dig tilbage, så du behøves ikke at skrive på engelsk.

• #8   28. feb 2013 Priser:
    (link fjernet)

• #9   28. feb 2013 Hvis du køber ren glucosamin så har det bedst virkning hvis du bruger det sammen med msm (svovl) og det kan du også købe rent på vital-horse. Det er klart det billigste jeg har hørt om indtil videre. smiley

• #10   28. feb 2013 MSM er jo på dopinglisten, så det skal der vidst lige tages højde for.

Jeg vil ikke benytte det, da jeg gerne vil fortsætte med at ride et par små stævner på hesten smiley

• #11   28. feb 2013 Jeg gør lige som JH, og har gjort i mange år smiley

• #12   28. feb 2013 K a; det lyder bare godt og jeg vil følge jer smiley

• #13   28. feb 2013 Så er det bestilt smiley

• #14   22. mar 2013 Håber din hest kan lide Ko-rester siden du putter Cortaflex i den, men på den anden siden er jo en fin payback med den kød-skandale der kører med hestekød i oksekød smiley

• #15   22. mar 2013 @ Nicoline Rosbak: Hvem har fortalt dig at MSM er på dopinglisten ? Det er vist sladder eller en meget ny historie da ikke engang FEI har fået det på listen endnu.

• #16   24. mar 2013 Hanne: min hest får ikke cortaflex, men ren glucosamin nu. Det virker super godt, det stinker, men hesten æder det godt nok. Hun knækker ikke i meddele mere og føles langt mere glad og frisk smiley kun 7g pr dag og jeg har en tilfreds hest, vidunderligt.

Jeg har modtaget en pb fra én herfra om at det var på dopinglisten, derfor turde jeg ikke købe det til min hest smiley vil jo gerne ride lidt hygge stævner smiley

Kommentér på:
Cortaflex, glucosamin eller ???

Annonce