{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Hest & Rytter shopping {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor jeg glæder mig til fredag hvor turen går til Herning hingstekåring .

Sidste år kom jeg ikke med, da der simpelthen ikke var penge nok på kontoen MEN i år vender jeg stærkt tilbage!

Jeg skal derned både fredag og lørdag. Fredag for mig selv, hvor der skal shoppes, og snakkes en masse hest, og se lidt ridning. Lørdag skal jeg stå på min sponsor Dangro Nordic's stand. Her skal snakkes med en masse kunder om fodring og jeg skal lære de andre i firmaet at kende. Så skal vi ud på messen og have fundet nogle varer der skal broderes deres logo på, som jeg så skal ride med til stævner og i andre hesterelaterede henseener Det glæder jeg mig rigtigt meget til.

De ting som vi skal have fundet til sponsorlogo er:

Fleecejakke

Fleecedækken

T-shirt

Springunderlag

Terrænspringsunderlag

Derudover skal vi have lavet logo på mit dressurunderlag jeg har i forvejen, og en sommerjakke jeg også selv har.

Om fredagen skal jeg selv købe/kigge efter:

Ridehansker

Hesteguffer

Foderspande

Mordax

Strigler

1 grime

SD øreringe og broche

Dressurhat

Dressurkjole

Så må jeg se om der bliver penge til det hele.

Om fredagen regner jeg også med at ville høre foredraget: Sådan træner vi, og om lørdagen foredraget: Hestevelfærd fra top til tå.

Hvad skal i andre ned og se og ikke mindst shoppe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest & Rytter shopping
  • #1   4. mar 2013 God tur til dig! smiley
    Jeg skal "heldigvis" med skolen til tyskland, så jeg sparer de penge i år!

• #2   4. mar 2013 Tror jeg skal der op lørdag med en veninde. Håber at det kan betale sig og at det er transport tiden værd. Skal dog kun ind og se udstyr og foredrag. Ingen ridning, det er dyrt og siger mig ikke noget.

• #3   4. mar 2013 Åh glæder mig simpelthen også helt vildt. Mangler ikke rigtigt noget, men skal have fundet et par regndækner til min gamle pony. Min kære unghest skal ikke have noget, da jeg hellere skal spare sammen til en dressur sadel til ham smiley
    Men jeg kunne godt bruge en vandtæt jakke som forår/sommer og nogle trøjer og lignende.
    Skal også se om der er RBH grimer som er relativt billige da ungheste bassen bliver skrabet af grimer uden blødt foer på kindstykkerne smiley
    Skal nok komme hjem med en del selvom jeg rent faktisk ikke mangler noget smiley sidste år gik jeg til gengæld amok, da jeg manglede en masse ting til Delino (unghesten).

• #4   4. mar 2013 Jeg tager afsted torsdag sammen med en veninde og ja vi skal være med til: Specialarrangement torsdag, fredag dag, lørdag dag og galla, vi har dog ikke de store shopping planer, det eneste vi begge har planlagt er en grime og så er resten impulskøb (hvis vi får købt mere).. smiley

• #5   4. mar 2013 Ditte Katrine: de foredrag du taler om, hvad koster de at komme ind at se? Skal derover lørdag og kunne være fedt at komme ind og se sådan noget

• #7   4. mar 2013 Katja: kan man se ungheste klasserne hvis man bare har købt en billet til hest og rytter? Er det det du skriver?

• #9   4. mar 2013 Jeg skal derind hele lørdagen, sammen med en god veninde og min mor smiley
    Vi skal tjekke de nykårede hingste ud, fordi jeg skal have ifolet min hoppe på et tidspunkt.
    Og så skal jg have shoppet lidt udstyr jeg egentlig ikke mangler, men må have smiley

• #10   4. mar 2013 Katja: jeg ved det er med i, men jeg vil ikke betale forat.yderligere smiley

• #12   4. mar 2013 Sabine K: Prøv evt. Bucas grimer. De er virkeligt løde og lette. Foredragene er gratis:)

Glemte helt at jeg også skal have fundet en ny springpisk, da den gamler forsvundet;)

• #13   4. mar 2013 Ej men tænk alt det jeg kan lørdag så smiley nu glæder jeg mig da bare endnu mere smiley
    Ja jeg kan da kigge efter bucas grimer også smiley er dyrt at købe RBH grimer for han er dygtig til at ødelægge men vil hellere betale 200 for en grime som ikke slider hans pels af

• #14   4. mar 2013 Er allerede ved at tælle dagene, skal ned og shoppe fredag smiley
    Jeg har delt min indkøbsseddel op i nødvendigt/god ide at købe/kunne godt bruge

Nødvendig:
    - dressurgjord
    - ridehandsker
    - støvletaske

god ting at købe:
    - røde bandager
    - bandage underlag
    - sorte eller glimmerbandager
    - strigler
    - renseprodukter til sadler, trenser mm.
    - trense

kunne godt bruge
    - lilla RBH med underlag og gamacher
    - springsæt m. gamacher, klokker, underlag og hut i matchene farve

• #15   4. mar 2013 jeg skal være der nede alle dage og jeg glæder mig helt vildt!!!! smiley
    skal stå i stand der nede i en rideudstyrsbutik for min veninde! det bliver virkelig en oplevelse for livet!!! smiley håber i alle får nogle rigtig gode "herning" dage, men en masse nyt udstyr og får set en masse heste smiley

• #16   4. mar 2013 Hvis jeg skulle have være så heldig at komme afsted ville jeg godt have
    et par sorte ridebukser
    et pat korte ridestøvler korte og et pat leggins sorte
    Et hackamore i mesing
    Der er sikkeret 1000 andre ting jeg gerne ville have
    VH
    Annette

• #17   4. mar 2013 Lyder lækkert alle sammen.

Jeg skal fotografere for Schou & Skouboe, og ja det får jeg tiden til at gå med, men jeg skal ikke have noget udstyr da jeg er ved at få solgt krikken, og mangler heller ike noget så det bliver en billig omgang :oD

• #18   4. mar 2013 Jeg skal derhen torsdag og shoppe og fredag skal jeg se gallashow smiley
    Jeg regner med at skulle have nogle nye bandager og et underlag. Ellers skal jeg bare have købt en masse små ting til Mors stævnet :-).

• #19   4. mar 2013 Jeg skal til herning fredag-søndag

Min liste ca:

Skal ha:
    Kvalitets stigremme
    Hjelm taske
    Ridehandsker
    HS sølv hjulspore - m. Glat hjul.
    Lak trense i grå- evt blå i mangel af bedre.

Kunne godt tænke mig:
    RBH Tyrkis underlag - gamacher - klokker
    Ridebukser
    Sort satin dressur underlag
    Kingsland tyrkis stævne tshirt
    Kingsland tyrkis trøje
    Bling bling bælte med sorte eller blå sten

Ehm ja det er nok det lige nu smiley og så alt det extra man altid finder som man ikke vidste man manglede! smiley

Kommentér på:
Hest & Rytter shopping

Annonce