{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

To aflivningere på en lille mdr. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal ud med lidt tud. Hvis ikke du magter og læse det så hop videre tak..

Den 4 feb, sagde jeg farvel til min elskede gadedreng Rastell, han led af spat, og havde knoglenydannelse på begge haser, uheldig kropsbyging, men den bedste famillie hest og ven. Fra beslutning blev taget gik der hele 3 uger, før han kom af sted. Og da han kom af sted, fat vi lidt mere der var galt med ham, masser af brusk og ledvæske i forknæene.

Jeg mangler ham virkelig, han var mit fristed fra hverdagen.

I onsdags sagde vi farvel til vores elskede hund Dasiy, øremider der var gået i hjernen på hende. Der er så tomt uden hende, vi har haft hende i 3 år, 3 år haar vi kæmpet med hende, at hun blev den familie hund vi ønskede. Hun havde det ikke godt før vi overtog hende, tynd, sky osv osv.

Jeg er træt at havde dyr for tiden, og frygter noget for vores 3 katte, om vi snart mister dem.
Ihh jeg synes det er træls det hele for tiden..

Men vi ved at det var det bedste både for hund og hest og give dem fred, selv om det ikke er sjovt for os "og være tilbage"..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To aflivningere på en lille mdr.
  • #1   8. mar 2013 trist ;(
    mange kram her fra!


  • #2   8. mar 2013 Det er aldrig sjovt, at miste et dyr, men man er nødt til at tænke på dem fremfor en selv.. Kæmpe krammer herfra, håber du kommer stille og roligt over dit tab.

  • #3   8. mar 2013 Ej hvor trist:( Så godt dine andre indlæg om din hest der skulle aflives:/
    Ved dog ikke selv hvordan det er, da jeg kun har haft hest i 2år, og ikke har fået aflivet hverken hund eller hest (heldigvis!)


  • #5   8. mar 2013 det er aldrig sjovt at miste en, jeg har mistet min mor da jeg var 3, siden boet med mine bedsteforældre, i 2011 mistede jeg min bedstefar, i 2008 mistede jeg min bedste ven gennem hele mit liv, min skønne hund som jeg havde "arvet" af min mor, her i 2012 mistede jeg min part/passer hest som jeg har haft fornøglesen af at næsten at have ejet i 1 år... ved hvordan det er og man vil bare ikke have noget andet sker smiley men sådan er livet jo... desværre smiley men ja det er hårdt og trist, og af og til har man brug for alle ens venner og andre gange være for sig selv, jeg går stadig med dårlige tanker om min nuværende og gamle hest smiley

  • #6   8. mar 2013 Det er aldrig sjovt at sige farvel til ens bedste venner!
    R.I.P Daisy og Rastell!<3

    Jeg fandt mit marsvin død i buret igår, efter 4 skønne år med hende :'(<3


  • #7   8. mar 2013 :'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( fuck er er det æv!!! 1000 kram og tanker her fra

  • #8   8. mar 2013 min mor har også lige mistet en ven for livet! R.I.P daisy, rastell og min mor's pascal :'''((

    mistede også mine 3 marsvin for nogle år siden. den ældste blev 7!! og så mistede jeg en speciel veninde! acaleje! en hest jeg ALDRIG glemmer. og min kat lider af gigt højst sansynligt. og er nok ikke holdbar så mange år enu :'''( og min bedste far er syg og en jeg kender er lige død!! blev kun 40!!!!!!! :'''''''''''''(


    skulle bare lige ud med det


Kommentér på:
To aflivningere på en lille mdr.

Annonce