{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP!!! Sadel til en anderledes hesteryg.. :/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har lige fået min hest, men mangler en sadel.. smiley Så jeg ville høre hvad i har, og hvad jeres erfaringer er? Evt. om i kender et som ville være god til mig:

Hans ryg er lidt irri, som min lærer siger smiley
Den skal være bred bagtil men meget smal foran da han har smalle skuldre..

Plus så SKAL den have god støtte til rytteren. Dvs. DYBT sæde og gode knæstøtter. altså helst en man er "låst" fast i..

Håber virkelig i vil hjælpe! tak på forhånd smiley

*INGEN KUNSTSTOF SADLER!!*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆLP!!! Sadel til en anderledes hesteryg.. :/
  • #1   10. mar 2013 Ville bestemt få en sadelmager ud smiley

• #2   10. mar 2013 jeg har faktisk sådan en - min albion er smal fortil og bred bagtil - den er bygget op til markeret heste. den er også meget bred i kammeret der giver plads.

jeg tror generelt albion kan laves så det passer til dit behov.

• #4   10. mar 2013 Vi har tænkt på en sadelmager men, vi har kun 4000 og ikke en krone mere.. og efter hvad jeg har hørt, er det ret dyrt at få en sadelmager ud.. smiley Eller hvad?!

• Team Ccktl •
    Kieffer bliver alt for smalt til ham smiley men tak for svar

sofia: Hvad er det for en model du har? smiley

• #5   10. mar 2013 Vi gav 500 med kørsel, da vi havde ude sidst smiley

• #6   10. mar 2013
    Sadelmageren kan hjælpe med at fortælle dig hvilke sadeler der ligger godt på din hest, så kan du selv gå ud og købe en eller måske han har en du kan købe. Ligesom når sadelen er købt, er det en idé at få ham til at tilpasse den, hvis den er nødvendigt.

Jeg ved ikke om i har sparet op til dyrlæge, men hvis ja, kunne der så gå lidt penge derfra til sadel kontoen?

• #7   10. mar 2013 Jeg ville råde dig til at spare penge sammen. Også få en. Sadlmager ud smiley
    Min veninde, har lige fået specielt syget en en Albion fra fabrikken og den er super lækker og passer præsic. Hun har også søgt og søgt efter sadel til sign hest, i 4år fra den var unghest. Og den er også ret speciel i ryggen.. Men ALLE pengene værd da hun har en super sadel resten af hestens tid. Den skal jo tilpasset en gang i mellem men man er sikker på den ligger som den skal. smiley

• #8   10. mar 2013 fie: Men det er jo bare at jeg så ikke har andet at ride med indtil da.. smiley

Kommentér på:
HJÆÆLP!!! Sadel til en anderledes hesteryg.. :/

Annonce