{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Hingste navne.. :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.... smiley Sidder og keder mig lidt ligenu.. Så ville lige høre jer folkens.. om I ikke har nogle gode hingste navne??

Min hoppe skal have føl til juni, godt nok langtid til hehe..;) Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen gode hingste navne... jeg har hoppe navne.. smiley og har et par stykker og vælge imellem..

Men hvad kan i lide af hingste navne?? Meget gerne nogen navne som betyder noget..

Feks Amigo = ven.. osv.. smiley

Hilsen stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingste navne.. :)
  • #1   28. nov 2006 hmm Polly skal have til april, men jeg vil vente med at finde ud af det nu, jeg vil se, og konkludere - navnet skal passe til føllet

men blue dancer - golden devil kan jeg godt lide

• #2   28. nov 2006 K U S K. ja ved godt det er meget tidligt med et navn hehe..;) men har længe tænkt på nogle gode navne... har nogle gode hoppe navne syntes jeg selv..hehe, men kunne jo nemt tænkes navne ikke passer når føllet kommer hehe..;) Bare rart nok med et par gode navne syntes jeg..:)

• #3   28. nov 2006 Grandeur.. Syntes det er et utrolig smukt hingste navn.. Eller Maccoy, som min egen.. Har selv døbt min egen Maccoy..
    Ellers er der jo også Silas

• #4   28. nov 2006 Hippie hest.. Min hoppe hedder scarlet.. og hingsten Dinar Agerbo, men syntes ikke lige det er til at finde et navn der passer på de to navne.. selvom det kunne være fedt..:)

Scarlet er blanding af racer.. kunne forstille mig en anelse fuldblod. Dinar er 62,5 % oldenborger.. smiley

Så må godt være et lidt "smart" navn..:)

Det skal helst være engelske navne, gerne berømtheder.. smiley

Feks er et af mine hoppe navne.. La Troya eller bare Troya.. smiley

• #5   28. nov 2006 Det er også gode navne...:) dem har jeg ikke hørt før..:D

• #6   28. nov 2006 Speranza grande ~ Stort håb . (italiensk)
    Seigneur de l'amour ~ Kærlighedens hersker (fransk) xb
    Cavallo ~ Hest (italiensk) ;b
    Caballo valiente ~ Tapre hest (spansk) (; '

osv.

kan oversætte andre ting til andre sprog ligesom dem ^ (x
    - bare spørg .

• #7   28. nov 2006 Hmm... min hest's far hedder Mango....som jo er en frugt...

• #8   29. nov 2006 Jeg er selvfølgelig helt vild mid CHICO som min egen hedder. Det beyder dreng på spansk, så må da passe til sådan en lille hingste-basse...... Hi Hi

• #9   29. nov 2006 Kig hestenettet under projekter har jeg en hel liste

• #10   29. nov 2006 Cirocco er super flot og betyder ørkenstorm på Arabisk smiley

ellers ville jeg vælge et navn alle kan udtale... det lyder dumt når de ikke kan udtale det til stævne mm...:-)

får jeg engang et hoppeføl skal hun hedde Perle

• #11   29. nov 2006 Halløj.. smiley

Nej.. hvor er i bare gode... det er jo super navne.. lige mig hehe..;)

Kristine - du må meget gerne lave nogle flere oversættelser.. det er den slags jeg godt kan lide hehe..;)

Har du nogle hoppe navne måske?? smiley

Birgitte.. smiley Ja.. det er faktisk også rigtig pænt... smiley det vil jeg da også lige tage op til overvejelse..;) Jeg tror dog at Agerbo er derfra Dinar kommer fra, har hvertfald set bla en hingst ved navn Laban.. også hedder agerbo.. hehe.. men ja.. det gør jo ikke så meget..;)

Hej Tinna.. smiley Haha jeeepp.. kan jo godt gå tiden til at gå lidt jo hehe..;) og mangler lidt inspiration til navne..;) jaa.. vi ses snart.. glæder mig..:)

Emilie & Calidos.. Føllet bliver en blanding af oldenborger/fuldblod.. det er hingsten.. og min hoppe er en varmblods hest.. Kig hende evt på min præsentation..:) der er hingsten også..:)

Diana Brix L. Tak..:) vil jeg lige kigge på..;)

marie louise.. smiley haha... ja.. ville nok være bedst at man kan udtale navnet... og ja til stævner haha..;) Men det er også et flot navn du kom med..;)

De hoppe navne jeg ligger inde med er Laguna, La Troya, Troya, hmm ja... det er lige dem jeg kan lide..:)

• #12   5. dec 2006 haj hvad med zafir lisom i den film som hedder zafir eller garzon som en af vores heste hedder og det betyder dreng eller tjener hehe på (fransk) det ville jeg vælge vis det var mig det er et rigtigt fint navn

Kommentér på:
Hingste navne.. :)

Annonce