{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Min historie om heste... Enjoy.. {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg vil fortælle min fortid omkring mine andre ponyer igennem en novelle. Jeg er "Tonja/hun" Eller hvad man siger, jeg er personen der bliver skrevet om. Hvis folk støtter op om det, lægger jeg lidt ud hver dag smiley

Den lille pige på blot halvandet år sad trodsigt på sin mors arm. Hendes mor var ved at udpege de to nye ponyer der skulle slutte sig til familien. Pigens storebror red også, Troels hed han. De fandt hurtigt den lille sorte ponyvallak, Firebird, som blev omnavnet til Valle. Moren så nu på en hvid shetandspony. De nye ponyer var fundet.
Pigen blev ældre og red nu selv rundt på den hvide shetlandspony, Tulle siden hun var 2 år. Hun skridtede rundt i gårdspladsen.
Da pigen blev ældre besluttede hendes storebror at lægge ridningen på hylden, Valle skulle overdrages til familiens yngste medlem på det tidspunkt var det pigen. Han lagde en seddel hvor der stod "Jeg overdrager Valle til dig" I en popcornspakke og pakkede den ind før den blev lagt ind under juletræet. Da pigen åbnede pakken og læste sedlen sad hun bare helt stum. Hun var helt mundlam. Hendes storebror så på hende før han smilte og sagde; "Det er min julegave til dig" Pigen krammede sin storebror. "TAK!" Råbte hun nærmest før hun så på sedlen igen. En ny pony at gå igang med..

Vil i høre mere? :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min historie om heste... Enjoy..
Kommentér på:
Min historie om heste... Enjoy..

Annonce