{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Gymnasium?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
ja næste år regner jeg med at tage på gymnasium..
Jeg ved at det er meget krævende osv. og det er også den tid hvor mange hestepiger falder fra hvis i forstår ( mister interessen.. ) Jeg har i sinde at sælge alliann overhovedet.. Men jeg ville jo gerne have haft føl med hende 2008 - må det så være. Vil det ikke være meget dumt af mig, når jeg kommer til at stå alene med hende og føllet. Vil bare ikke forsømme føllet på nogen måde..
Er det så ikke bedre at vendte til jeg er færdig, eller har man tiden til det?

vil gerne hører jeres mening - nogle som selv går på gym. evt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnasium?!
  • #1   29. nov 2006 Hmm ved ikke rigtig.....
    Jeg skal også på gymnasium her efter 10. klasse, men til den tid har jeg heldigvs fået wariant hjem i haven ;D på vores nye gård smiley :D

Hun er jo også kun1 nu...

• #2   29. nov 2006 hvis man vil opnå gode resultater kræver det at man bruger meget tid over bøgerne..
    jeg kender ikk så meget til den nye reform da jeg gik på den gamle..
    men jeg ville nok ikk lave føl hvis du ikk kan få hjælp

• #3   29. nov 2006 Altså det er tidskrævende, No doubt.

Men jeg synes det er fedt.

Men jeg går kun i 1.g, og uden min part 3 dage om ugen, ville jeg ikke kunne passe Tahko

• #4   29. nov 2006 Altså jeg er startet i 1.g og jeg rider hver dag.. står op kl 6 om morgenen, og så i skole. lige efter skole så ud at ride.. Og derefter hjem og lave lektier.. Dagen går meget hurtig, men jeg har godt kunne klare det..

• #6   29. nov 2006 nu står mine heste herhjemme, så det er noget nemmere at få tid. jeg er stadig en del ude ved hestene, men jeg rider slet ikke så meget mere, selvom det egentlig ik er blevet så hårdt endnu (går i 1.g), men jeg bor ret langt væk, det tager lige lidt mere end en time at komme hjem..

tror også det kommer an på hvor meget du har tænkt dig at du skal med din hest. hvis hun næsten bare skal gå og passe på føllet, så kommer det jo ikke til at være helt så tidskrævende, som hvis du også skulle ride på hende..

men ja, jeg tror nu Pia har ret, det handler en hel del af vejen om at prioritere..

Kommentér på:
Gymnasium?!

Annonce