{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

roepiller ? hvordan? {{forumTopicSubject}}

Overvejer at begynde at give mine boks heste roepiller. Pga af mine veninder er super glade for det.

Har kigget på de roepiller land og fritid forhandler,
Men der står ikke så meget om det.

Hvad er jeres erfaringer med roepiller?
Hvordan er det med roe piller og nøjsomme hest(forfanget)

Alt hvad i ved om roepiller må i gerne skrive
Hvordan og hvorledes med fodring. Vil giver ekstra vit/min ved siden af.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  roepiller ? hvordan?
  • #1   21. mar 2013 Roepiller skulle vidst fede smiley Men ikke lige så meget som betfoer (How do you spell it? xD) ved ikek om forfangne heste må få det? Tror dog ikke det feder så meget igen smiley

    Min pony får det ind i mellem for hyggens skyld, men min venindes heste lever af det smiley

    En ting du skal holde øje med; Når de har stået og suet vand ja lægger der nogle raster tilbage helt nede i bunden, det ligner lidt sand, det må de helst ikke få smiley

    Tjaaa.... smiley


  • #2   21. mar 2013 Altså nu jeg aldrig rigtig hørt at roepiller feder, der er mange fiber i.Og rigtig godt til heste, som er tykke/nøjsomme smiley Jeg giver roepiller og rigtig glad for det.Mine heste synes ikke de er for gode, men plander dem med fiberpiller, da ham den ene godt kan tabe sig lidt. Men vis fiberpillerne er i, så køre det ind ved dem alle .)

    Min får opbløde roepiller, skal altid opblødes, siger nogen.Ved det ikke.:)

    Kan hun sige tommel op for det


  • #3   21. mar 2013 hej
    roepiller fungere li som gulerødder.

    de skal ALTID blandes op i vand og heller lidt for meget end lidt for lidt.
    da roepiller udvider sig og hvis de for dem uden at de er blandet op, svulmer de op inde i hestens mave, da der er mavesyre og hestens mavesæk kan revne, da heste ikke kan kaste op.

    håber det gav mening smiley


  • #4   21. mar 2013 roepiller er fyldt med fiber, og giver derfor en langsom energi. min fik det som ekstra måltid/ hygge måltid på et tidspunkt og ville rigtig gerne have det.. vi blandede altid dagen før, for at være sikker på de havde trukket i lang tid nok smiley

  • #5   21. mar 2013 roepiller er godt da det renser hestens tarme, og gør de laver pubæ naturligt. Men af min erfaring er det bedre med bedfore da der ikke er lige så meget jord og andet i som der er i roepille og så skulle de vist nok også fede smiley

Kommentér på:
roepiller ? hvordan?

Annonce