{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig hoppe? :)
  • #1   25. mar 2013 Tror det er ligesom med mennesker?

  • #2   25. mar 2013 Har hørt hopper kan fole, ligsom mennesker, to uger før og to uger efter termin. Men det variere selvfølgelig fra hest til hest ligesom det gør med mennesker

  • #3   25. mar 2013 Okay, tak for svar smiley

  • #4   25. mar 2013 Har altid hørt, at hopperne går 11 måneder og 11 dage, og synes faktisk at det har passet ganske godt på mange smiley Self. er det forskelligt fra hoppe til hoppe, og hvordan den er passet osv., men synes det er lidt sjovt smiley

  • #5   26. mar 2013 Ha, ha der er langt større forskelle, jeg har en der altid går 1-2 mdr over tid og en der altid kommer 14 dage før.

    Det har vist ikke noget med pasning at gøre, for alle mine bliver passet ens.


  • #6   26. mar 2013 Miss: Med pasning tænker jeg på om hoppen er fodret som en drægtig skal - vi havde en ude i stalden, ejerne ikke vidste var i fol, og hun var også til de tykke side før, så de slankede hende indtil ca. 3 måneder før folingen skulle finde sted, fordi de først da fandt ud af, at hun var i fol.

    Desværre endte det med, at hoppen folede 1 måned før tid, og føllet var desværre født med ganespalte, og mulen var "knækket". Det blev aflivet kort efter fødslen.

    Jeg ved self. ikke om det er det med pasningen, eller hvordan det hænger sammen. Og hoppen har nemlig haft føl før mener jeg, og der gik det fint.


Kommentér på:
Drægtig hoppe? :)

Annonce