{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

En fed musikvideo? {{forumTopicSubject}}

Hey, tænkte på da jeg skal deltage i en konkurrence om fedeste musik video ville jeg høre jer HG, om hvad I Synes gør en musikvideo fed?
Kan i bedst lide lange klip eller skal det være mange hurtige klip oven i hinanden?
Skal det være en video der beskriver sagen? Giv mig en masse råd, ville være jer evigt taknemmelig!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En fed musikvideo?
  • #1   26. mar 2013 Coldplay - life in technicolor II er mega fed, måske lidt inspiration der, eller bare generalt coldplay:)

• #2   26. mar 2013 Jeg vil gerne have jeres sar også på de spørgsmål som jeg stillede ;D men tak smiley

• #3   26. mar 2013 Det er meget forskelligt hvad jeg syntes er en god musikvideo, eks. kan jeg godt lide Hinder - Lips of an angel. Syntes den er vildt godt klippet, og stemningen i videoen passer godt til sangen.
    En anden jeg har været vild med engang er The floor is made of lava - lost in the woods, en utrolig fed video, men nok mest fordi det viser en speciel markeds-stemning. Så kan vi altid diskutere om sangen er god. men videoen er hvertfald speciel.
    Nu når vi snakker musikvideoer, kommer man ikke helt uden om Burhan G - Tættere på himlen.. Den taler vidst for sig selv. men en video der hvertfald fanger mig smiley
    - De må gerne være lidt specielle, og som Emmie skriver, så laver Coldplay nogen vildt fede videoer..

Kommentér på:
En fed musikvideo?

Annonce