{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mere ridesport i tv?!
  • #1   2. dec 2006 har lig stemt smiley fatter bar ikk hvad folk ser i fodbold ???? ö

• #2   2. dec 2006 præcis ... riiight haha.

forresten bliver der sendt kür finale fra stockholm int. horseshow direkte fra kl.14 i morgen på svensk tv2. vi har 3 danskere med. andreas/matiné vandt grandprixen i dag smiley prinsessen/digby endte som 11 og anders/afrikka 13.

• #3   2. dec 2006 K K
    tjaaaah? de forstår jo heller ikke hvad vi ser i ridning smiley
    jeg synes egentlig det meste sport er spændende at se, HVIS det er internationalt og DK er med. altså det er sjovt at danskerne og hvordan de klarer sig (:

men jeg HADER inderligt at tv2 gang på gang dag for dag viser KLUBhåndbold!! det svarer da til at vi filmede klubstævner og viste det i fjernsynet. neeeej en lc1 hvor spændende. hehe smiley

• #4   2. dec 2006 Mette M:
    Neeej det kan der jo være noget om.. Men så kunne man vel dele det over til 50/50 i stedet for 99/1 til fodbold ikk??

• #5   2. dec 2006 hmmm.... 50% ridesport ville mange nok ikke være så glade for? hehe . vi ridemennesker har jo alligevel ike tid til at se så meget tv - vi skal jo pase vores kære dyr smiley
    men er da enig i, at man burde fordele det mere lige!

• #6   2. dec 2006 Jeg har nu ikke rigtig noget i mod fodbold i fjerneren. smiley

• #7   2. dec 2006 Jeg er enig. Military er synderlig mere interessant end en gang dressur.

• #8   3. dec 2006 Louise R : så stem xD igen og igen og

• #9   3. dec 2006 K K og Louise R:
    jeg elsker simpelthen fodbold (: jeg har spillet det i 7 år nu, har altid været glad for at se det, så længe jeg kan huske. det er en fed følelse, når man rammer bolden rigtig, eller når man snyder en eller anden med en feeed finte (; heh.

Mette M :
    hva mener du med klubhåndbold, ligesom hvis de viser Kolding - Viborg?
    jeg elsker ellers når de gør det, så længe Kolding spiller (som man så nok kan regne ud er mit yndlingshold (; )

jeg synes egentlig Tv2 burde lave en sportskanal, som alle fik (: det ville jeg være glad for. heh.

• #10   3. dec 2006 jeg mener at de viser klubstævner i håndbold. nogle gange fæles det som om tv2 ikke viser andet end håndbold, synes jeg!
    de burde KUN vise landsholdskampe - i alle sportsgrene!!
    ellers kunne de, som du siger, udbyde en sportskanal.

det er bare noget crappymccrap at der er så meget håndbold, når det er fordi det er ham, som styrer hvad der bliver vist, elsker det!!

• #11   3. dec 2006 Mette M :
    altså, det de viser Håndbold-lørdag en gang i mellem?
    altså, kampe fra ligaen og, som i dag, Champions League?
    altså, jeg synes nu ikke at de kun burde vise landskampe, så ville der godt nok ikke være særlig meget sport på tv..

ridning ville der jo f.eks. sjældent komme, fordi sådan noget som World Cup stævner jo ikke er landsholdsridning.

men altså, der er jo masser af mennesker der sætter sig og ser håndbold. jeg ser det når jeg kan. jeg ser næsten også alt andet sport når det kommer.

men hvis de bare lavede en sportskanal alle kunne se, så kunne jeg godt være med på den der med landsholdskampe.

Kommentér på:
mere ridesport i tv?!

Annonce