{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Ride-ond-pad / bare-back-pad / bomløs??? :) {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er det helt nøjagtigt? Nu har jeg kigget lidt på dem og bomløse saddeler, og overvejer om det er noget jeg skulle invistere i.

Jeg har en dejlig skovturs-pony, som jeg nogengange savner noget saddel-lignende til når vi er på tur. PT rider vi uden saddel. Det er især når jeg har børn eller gæster oppe på ham og skridte en tur at det er savnet, jeg har jo vænnet mig til hans bevægelser og sådan smiley

Jeg kan ikke lide at ride med stigbøjler, og den ville udelukkende være ment til skovtursridning og let dressur (smidighed og lydighedstræning) og sådan.

Tror i at en af de der fine pads eller en bomløs kunne fungere til min pony og jeg? Vi taler ude i fremtiden når han er 350 kilo muskelmasse og ikke en nuttet fedtkugle med lang pels, for indtil da kan jeg ikke rigtig få mig selv til andet end en skridtertur en sjælden gang i mellem smiley

Og hvad er forskellen på pads'ene? Hvordan ved man den rigtige størrelse? Og det samme med bomløs ?

Mange tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ride-ond-pad / bare-back-pad / bomløs??? :)
Kommentér på:
Ride-ond-pad / bare-back-pad / bomløs??? :)

Annonce