{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Mexicansk hovedtøj/Krydstrense - erfaringer med disse? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal have et nyt hovedtøj til Prins, og har kigget på en Mexicansk/Krydstrense, da jeg har fået foræret en dejlig springsadel, og skal have et hovedtøj i samme farve, når nu vi alligevel skal have nyt hovedtøj smiley Det er tiltænkt spring, så derfor er mit valg faldet på et mexicansk smiley

Har desværre ikke kunnet finde nogle i dag, som jeg havde råd til, eller kunne lide, så har fundet lidt her på nettet, som faktisk kunne være ganske fine, og til en fornuftig pris smiley

Har kigget på følgende:

(link fjernet)

(link fjernet)

Er faktisk ret vild med dem begge, mht. design er det mest nr. 1, men vil hellere høre jeres erfaringer med de her, for hvis den er noget lort, men nummer to er rigtig god, så er det self. den jeg vælger smiley

Kan med det samme sige, at jeg ikke er interesseret i at vide, hvilken I syntes er pænest, det er ikke i min interesse, men I må gerne linke til andre end lige de her to smiley De skal bare være mørkebrune/havanna smiley (sadlen er havanna :))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mexicansk hovedtøj/Krydstrense - erfaringer med disse?
Kommentér på:
Mexicansk hovedtøj/Krydstrense - erfaringer med disse?

Annonce