Mexicansk hovedtøj/Krydstrense - erfaringer med disse? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg skal have et nyt hovedtøj til Prins, og har kigget på en Mexicansk/Krydstrense, da jeg har fået foræret en dejlig springsadel, og skal have et hovedtøj i samme farve, når nu vi alligevel skal have nyt hovedtøj
Det er tiltænkt spring, så derfor er mit valg faldet på et mexicansk
Har desværre ikke kunnet finde nogle i dag, som jeg havde råd til, eller kunne lide, så har fundet lidt her på nettet, som faktisk kunne være ganske fine, og til en fornuftig pris
Har kigget på følgende:
(link fjernet)
(link fjernet)
Er faktisk ret vild med dem begge, mht. design er det mest nr. 1, men vil hellere høre jeres erfaringer med de her, for hvis den er noget lort, men nummer to er rigtig god, så er det self. den jeg vælger
Kan med det samme sige, at jeg ikke er interesseret i at vide, hvilken I syntes er pænest, det er ikke i min interesse, men I må gerne linke til andre end lige de her to
De skal bare være mørkebrune/havanna
(sadlen er havanna :))
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Og må sige at den er super lækker.
Min er vel omkring 3-4 år efterhånden og stadig rigtig pæn.
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
Blanca: Lækkert
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
En super trense til pengene.
Jeg har altid været glad for min, hvilket nok også er grunden til, at jeg ikke har kunne få mig selv til at gå af med den, efter at min hoppe blev aflivet, sådan lidt i håb om at min næste hypper kan passe den.
Men den har helt sikkert mine varmeste anbefalninger.
nov 2009
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
Jeg har ikke lige en af dem, men jeg har en anden krydstrense fra Hööks, som jeg er rigtig glad for!:D
nov 2009
nov 2009
Mexicansk hovedtøj/Krydstrense - erfaringer med disse?