{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Skal jeg lade hoppen bestemme? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille shetlænderhoppe (78 i stang) der er højdrægtig.
For 3 måneder siden flyttet jeg hende i en anden boks som jeg syntes var lidt bedre for hende at fole i.
Når jeg ordner boksene kommer hun med i stalden og tuller rundt men de sidste par dage er hun begynde at stille sig i den boks hun stod i inden jeg flyttet hende og bliver stående der.
Skal jeg flytte hende tilbage til den boks der er 110 cm bred og 3 meter lang? Er den for smal til at hun skal fole i?
Eller skal jeg lade hende stå i den boks jeg der er 160*160 som jeg flyttede hende hen i?
Hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg lade hoppen bestemme?
  • #1   11. apr 2013 Jeg synes du skal lade hende stå smiley pladsen er bedre at fole og have føl i og hun er vel bare vant til at skulle hen til sin gamle boks. Så snart hun har vænnet sig til den nye boks, vil det være ligeså meget safe-zone, som den gamle.

• #3   11. apr 2013 Det var også det jeg tænkte lidt Isabella. At hun må være vant til hendes nye boks. Og når hun så er begyndt at gå ind i hende gamle er så om hun var mere tryk der. Jeg syntes ikke mine bokse er små. De kan uden problemer vende sig, ligge sig og gå rundt. De er der inde fra kl 21 til 6-7 om morgenen så bruger den endelig kun til fodring og natten her om vinteren.

Kommentér på:
Skal jeg lade hoppen bestemme?

Annonce