{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringsko
  • #1   17. apr 2013 Ringsko er en sygesko. Den kan bruges i mange sammenhænge hvor hoven behøver ekstra støtte i en periode. Jeg ville være ked af at bruge ringsko, som en permanent løsning. Men ved akut sygdom i den bagerste del af hoven, opretning af balleforskydning og lign er den udmærket. Ringskoen er ca 250 kr dyrere end alm sko.

• #3   17. apr 2013 En rigtig ringsko er et sygebeslag, men heartbar og stretbar er ikke et sygebeslag men bare sko som støtter bedre. Min den ene går med heartbar på bagbenene, og har haft streetbar på forbenene - disse er dog lige taget af da han var god til at smide dem.
    Men snak med din smed, han ved bedst om hvilke sko din hest skal gå med.

• #4   17. apr 2013 Min hoppe går med ringsko og har gjort det ca 8 måneder, hvor længe hun skal gå med dem ved jeg ikke, men muligvis for altid.

Grunden til hun har ringsko på, er fordi hun har en skade i den dybe bøjesene og hun derfor skal gå mindre på denne.

Den skade hun har burde i princippet ikke kunne hele (længere historie) men da hun blev scannet 2. gang 4 måneder efter hun havde fået ringsko på, så var den helet mere end muligt egentlig var.

Hvis det er en dyrlæge der har anbefalet ringsko, vil jeg da lige høre hvorfor og hvor længe.

Jeg mener jeg giver 750 kr for beskæring + ringsko på forbenene. (hun har ikke sko på bagbenene)

• #5   17. apr 2013 Tusind tak for alle jeres svar, jeg vil prøve og snakke med min smed om det :)..

Kommentér på:
Ringsko

Annonce