{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.821 visninger | Oprettet:

Opstaldning ved Århus.. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens!
Da jeg skal have min heste flyttet til Århus, mangler jeg et sted at have den opstaldet..
Jeg skal studere på VIA:

Skejbyvej 1
8240 Risskov

Vil jo gerne have at jeg kan cykel ud til min hest, da jeg ikke er stor fan af offentligt transport! smiley Det jeg har fundet der ligge tættest på indtil videre er: Skårup Ridecenter, som ligger 9km fra Risskov. Er der nogen som kender noget der ligger tætter på?? Og der skal være ridehal! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning ved Århus..
  • #1   18. apr 2013 Hvad med Pannerup Hestecenter? Det ligger ret tæt på Skårupgård, men er noget mindre smiley De har egen ridehal, og udendørs ridebane, og er ganske godt udstyret ellers smiley Og så tager det 5-10 min at ride gennem skoven over til Skaarupgaard for undervisning, hvis det er smiley

Ellers er der også Skovvang Ridecenter, www.skri.dk - nu er det 6-8 år siden jeg havde noget med det at gøre, men dengang manglede der nu lidt styr på tingene derude synes jeg, men det kan jo godt være blevet bedre smiley

(Jeg er selv fra Trige oprindeligt, og har redet meget i området omkring Trige, Lystrup, Hesselballe/Hjortshøj osv., og bor nu i Egå og rider på en hest i Skæring - men det er så uden ridehal)

• #2   18. apr 2013 Lige et sidespring: hvad skal du studere? Og hvornår? smiley

• #3   18. apr 2013 Jeg kender kun noget lige syd for. Det har ikke interesse, vel? smiley

• Anna Lynge S
    Anna Lynge S Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #4   18. apr 2013 Nu da du er studerende/ skal være studerende så vil jeg tilbyde dig billig opstaldning I hesselballe ved Hjortshøj. Opstaldningen fungerer som løsdrift så pasningen koster kun 600 kr om måneden, hvis din hest skal have foder kommer det dog oveni. Der er en ridebane lige ved siden af og 10 min ridt til nærmeste ridehus. Der er en lille stald hvor hestene kan gå ind som det passer dem og der er strigleplads og og plads til udstyr.

• #5   18. apr 2013 Eva K:
    Tak for Hjælpen Eva K, Skovvang Ridcenter kunne godt være en mulighed. Kan se det kun ligger 7,9 km fra der hvor jeg skal studere, og prisen er overskuelig smiley

Lea Kristensen:
    Jeg skal studere Socialrådgiver, og skulle gerne starte engang efter sommerferien smiley

Anna Lynge:
    Det var en billig løsning, og det kunne da tages op til overvejelse, da man jo ikke ligefrem har røven fuld af penge, imens man er studerende! smiley

• #6   18. apr 2013 |En bidløs tölter - Mette & Jódís |
    Nej, ville jo egentlig helst det blev tæt på der hvor jeg skal studere, så jeg kan cykel derud smiley

• #7   18. apr 2013 Channe - Ja, og Pannerup ligger i hvert fald ikke længere ude end Skaarupgaard smiley

I øvrigt, så kig også på stald Helbo og området deromkring?
    http://www.staldhelbo.dk/
    Stald Helbo er kun 6,4 km fra VIA, og du kan måske endda korte lidt af, ved at du kan cykle steder en bil ikke kan komme igennem smiley
    Jeg ved også at der er et andet sted lidt længere ude, der også har ridehal. Revelhøjvej hedder vejen vist. Husker ikke lige om det er nr. 39, hvor jeg kan se der er noget...

• #8   18. apr 2013 Forresten - husk også lige at lægge mærke til foldtid. Et af de kritik punkter jeg typisk har hørt for Skaarupgård er at foldtiden er kort, og det ofte er jordfolde. Samt at der er stor udskiftning i opstaldere.
    Jeg ved Pannerup har OK lang foldtid - jordfolde/vinterfolde (starter typisk som græs, men bliver jo så slidt/ødelagt i løbet af vinteren), og så sommerfolde med masser af græs.
    Ved Skovvang skal man lige huske at lægge mærke til at deres rideskole jo optager hallen en del smiley
    Deres folde husker jeg hverken som gode eller dårlige, men har ikke lukket meget hest ud eller ind der.

Stald Helbo kender jeg ikke personligt, og ved ikke ret meget om den.

• #9   18. apr 2013 Jeg har fået sendt en masse mails rundt nu, for at høre hvor der er plads.. Tusind tak for hjælpen Eva, det er virkelig uoverskueligt, når man ikke rigtig kender Århus, så du har været til stor hjælp! smiley

• #10   18. apr 2013 Revelhøj i Århus N. er der 5,6 km at cykle fra der hvor du skal studere smiley

• #11   18. apr 2013 Nygården i Harlev. der køre bus nr 11 og 113 lige til døren.

• #12   19. apr 2013 Channe - Det var da så lidt. Og ja, det kan jeg levende forestille mig.. smiley
    Men jeg håber da du finder et godt sted til hende! Og så held og lykke med studiet..

Kommentér på:
Opstaldning ved Århus..

Annonce