1.821 visninger
|
Oprettet:
Opstaldning ved Århus.. {{forumTopicSubject}}
Hey folkens!
Da jeg skal have min heste flyttet til Århus, mangler jeg et sted at have den opstaldet..
Jeg skal studere på VIA:
Skejbyvej 1
8240 Risskov
Vil jo gerne have at jeg kan cykel ud til min hest, da jeg ikke er stor fan af offentligt transport!
Det jeg har fundet der ligge tættest på indtil videre er: Skårup Ridecenter, som ligger 9km fra Risskov. Er der nogen som kender noget der ligger tætter på?? Og der skal være ridehal!
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.124
Ellers er der også Skovvang Ridecenter, www.skri.dk - nu er det 6-8 år siden jeg havde noget med det at gøre, men dengang manglede der nu lidt styr på tingene derude synes jeg, men det kan jo godt være blevet bedre
(Jeg er selv fra Trige oprindeligt, og har redet meget i området omkring Trige, Lystrup, Hesselballe/Hjortshøj osv., og bor nu i Egå og rider på en hest i Skæring - men det er så uden ridehal)
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.443
mar 2008
Følger: 64 Følgere: 59 Heste: 4 Emner: 26 Svar: 444
apr 2012
Følger: 1 Svar: 2
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 81 Svar: 176
Tak for Hjælpen Eva K, Skovvang Ridcenter kunne godt være en mulighed. Kan se det kun ligger 7,9 km fra der hvor jeg skal studere, og prisen er overskuelig
Lea Kristensen:
Jeg skal studere Socialrådgiver, og skulle gerne starte engang efter sommerferien
Anna Lynge:
Det var en billig løsning, og det kunne da tages op til overvejelse, da man jo ikke ligefrem har røven fuld af penge, imens man er studerende!
sep 2004
Nej, ville jo egentlig helst det blev tæt på der hvor jeg skal studere, så jeg kan cykel derud
okt 2006
I øvrigt, så kig også på stald Helbo og området deromkring?
http://www.staldhelbo.dk/
Stald Helbo er kun 6,4 km fra VIA, og du kan måske endda korte lidt af, ved at du kan cykle steder en bil ikke kan komme igennem
Jeg ved også at der er et andet sted lidt længere ude, der også har ridehal. Revelhøjvej hedder vejen vist. Husker ikke lige om det er nr. 39, hvor jeg kan se der er noget...
okt 2006
Jeg ved Pannerup har OK lang foldtid - jordfolde/vinterfolde (starter typisk som græs, men bliver jo så slidt/ødelagt i løbet af vinteren), og så sommerfolde med masser af græs.
Ved Skovvang skal man lige huske at lægge mærke til at deres rideskole jo optager hallen en del
Deres folde husker jeg hverken som gode eller dårlige, men har ikke lukket meget hest ud eller ind der.
Stald Helbo kender jeg ikke personligt, og ved ikke ret meget om den.
sep 2004
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 802
jun 2011
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 250
okt 2006
Men jeg håber da du finder et godt sted til hende! Og så held og lykke med studiet..
Opstaldning ved Århus..