en lille historie, om søde lille lotte! {{forumTopicSubject}}
nu kommer der en lang sørgelig historie om miin lille lotte som bliver til noget helt godt!
lotte var min gamle part pony, havde part på lotte fra hun var 6 til hun blev 8 år, da jeg fik halvpart på lotte var hun ikke en særlig "god" pony. og det var mig der har lært hende og galoper, og lært hende og være i menneske hender, og da hun så blev 8 var jeg ved og være for stor til hende og fik ny hest, så vi så hende ikke i et år, da hun blev 9, så vi der var en lille pony tilsalg på heste nettet, og ja! det var lille lotte og vi stod lige og skulle købe en pony til min lille søster, så vi købte lotte til hende, men efter et år, var hun så uheldig og falde ude på folden, og blev stok haldt, og vi kørte til dyrelæge og de kunne iik se hvad det var der gjore hende halt og hun fik taget billeder og fik sko o.s.v vi nåde og bruge 8.000kr på hende ! nåår men hun skulle så gå og få fred på en fold i 3 månder og hvis ikke det blev bedre var hun dømt til dødden, sa vi fik hende i en løsdift hvor der kun var 2 andre heste, så hun fik fred! med hun blev ved med og være halt! og så kom dagen hvor lotte skulle køres til dyrelæge og ha den sidste sprøjde, og mig og min lillesøster gred og gred! vi gik ud på folden og tog fat i hende, men da vi gik mod bilen med hende, var hvores lille lotte ikke halt mer!!! jaah og nu kan hun rides igen, men hun må kun skritte i 10 min lige nu for hun har ingen kondi!
i kan se hende på miin profil
jul 2006
Følger: 120 Følgere: 117 Heste: 12 Emner: 168 Svar: 561
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 140 Svar: 870
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 52 Emner: 64 Svar: 2.958
jul 2006
Følger: 120 Følgere: 117 Heste: 12 Emner: 168 Svar: 561
dec 2004
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 173 Svar: 1.903
en lille historie, om søde lille lotte!