{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Foder til ung DV {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Hvad fodre i jeres DV/anden varmblod med?

Jeg fodre lige pt med majs, Suregrow, roepiller og Alfa-a lucerne, hvilket egentlig fungere godt nok, men han får EKSTREMT meget af det. Han får en HEL spand foder to gange dagligt, så jeg tænker om der er noget andet, som ville fungere bedre og som han måske ikke skal have så store mængder af?

Og da jeg går i niende klasse og har 3 heste, er der ikke tid eller overskud til så mange ekstra vagter på arbejdet, så pengene er der heller ikke super mange af, og Suregrow'en er ikke ligefrem billig, så jeg søger en billig foderplan, hvis nogle af jeg evt ville kunne sammesætte en?

Han er som sagt DV, han bliver 6 år til maj og han vejer omkring 620 kg, målt med det der målebånd der måler vægten rundt om maven, så helt præcist er det jo ikke, men det er da et ca mål. smiley

Han er meget muskelfattig lige pt. Kender i noget, som fremmer muskelopbygningen?

Han bliver redet ca 30-40 minutter 2-5 gange om ugen. Det er meget forskelligt hvor mange gange om ugen jeg har tid til at ride ham.

OG her er lige et billede af ham. Billedet er en uge gammelt, men der er sku nok ikke sket så meget siden da smiley
Tusind tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til ung DV
Kommentér på:
Foder til ung DV

Annonce