{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min veninde & hendes part til hendes konfirmation!
  • #1   2. maj 2013 Sød pony!
    Sød pige!

Det kan godt ske jeg er en sur strigle men jeg får sq øv på når jeg ser hende ride rundt uden hjelm....
    JA jeg ved godt håret er sat og hun sikkert stoler 100% på sin pony, men det forhindrer den bare ikke i at blive bange og så ku hendes konfirmation være endt i et åbent kraniebrud...

Beklager jeg kan ikke ha det!

Jeg ku måske til nød sige 1 enkelt billede hvor hun sidder på den uden hjelm (STADIG DYBT ÅNDSVAGT) men at ride den rundt sådan der....

Ja jeg er nok bare en tarvelig k*lling, men jeg syns ikke det er smukt!

• #2   2. maj 2013 Det gjorder jeg da også? Ser intet problem i det en enkelt gang, hun rider ellers altid med ridehjelm smiley

• #4   2. maj 2013 Så vidt jeg husker, har hun printet et ud og det hænger på hendes væg smiley

• #5   2. maj 2013 Sofie: Ville slet ikke begynde på skoene... Tænkte jeg måtte være strid nok bare at nævne hjelmen (IGEN!) smiley

Og ja hun blir helt sikkert glad for sine billeder både nu og når hun blir ældre, og jeg under gerne alle konfoermander (og andre der får taget billeder med deres heste) at ha nogen smukke billeder de kan nyde, men det er bare ikke en god ide, hverken "bare lige én gang" eller hver gang smiley

Kommentér på:
Min veninde & hendes part til hendes konfirmation!

Annonce