{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equsana senior ?
  • #1   6. maj 2013 Det os ca det han får nu af det dyre, men spørgsmålet er om de nogenlunde ens i fodersamsætning. Har samlignet det, men er bare i tvivl..

  • #2   6. maj 2013 Er bare så meget i vildrede da han efter min mening får det han behøver ( både mængde osv af alt) for syntes stadig han mangler på sidebenene, og det frusterende !

  • #3   6. maj 2013 Ja men jeg har brugt det foder i lang lang tid .. Han får også majs og lucerne .. Men syntes han mangler det sidste

  • #4   6. maj 2013 Det er han blevet 2 gange inden for det sidste halve år .. Så det ikke det der er problemet, måske jeg bare har en speciel hest .. Det er jo bare mærkeligt da alt er prøvet og tjekket

  • #5   6. maj 2013 Han gider ik æde når der er olie i + en hest har ik galdeblærer og optager derfor ikke ret meget af olien som kan bruges til at tage på..

  • #6   6. maj 2013 jeg har en lille dreng på 115 cm og 21 år gammel, ham har jeg kørt over på senior, og han skal ha 1 kg om dagen, startede for en mdr siden så kan ikk fortælle dig om det er godt eller dårligt, altså han har taget på som han skulle, men ellers er der marstall det er os et dyrt mærke men de skal ikk have så meget af det og de ser brand godt ud på det smiley

  • #7   6. maj 2013 Jeg har købt en sæk senior Idag. Og blandet en smule i hans nuværende foder. Så nu må vi håbe at han kan li det. Udover han er svær at fodre på er han osse kræsen. Håber bare snart jeg kan finde en løsning for det driver mig til vanvid at han er så svær at få mere huld på. Det er som om han når til en vis vægt så kan han ik tá mere på. Og han er blevet tjekket for alt men fejler intet. Men nogen siger det generalt er sådan for fuldblod. Men jeg gør ALT hvad jeg kan men føler ik at noget hjælper smiley og syntes det synd at aflive en glad og sund hest fordi han mangler et par kilo. Bruger ham kun som hygge hest på skov tur og måske sjældent et spring eller to..

Kommentér på:
Equsana senior ?

Annonce