{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
28.629 visninger | Oprettet:

Lortehest bortgives! {{forumTopicSubject}}

Øhj, kender i ikke det? Når i selv synes i er jordens bedste hesteejere, og så kvittere dyret med at opføre sig som en omvandrende bæ?

Jeg har lige haft smed ude i dag. Først opfører min hest sig ganske ueksemplarisk, herefter da den anden skal have ordnet fødder og han står bundet, får han revet sig løs og kommer hen.. Det er ikke noget stort problem før han giver sig til at nappe i mig, derefter forsøger han at æde et trækketov og sidst, men ikke mindst sætter han så tænderne i Selkis, der er ved at få ordnet fødder som selfølgelig bliver vældig forskrækket og hopper væk -.-
Tak bæhest.

Så gik jeg igang med at lave en lille indhegning med græs, for deres fold er nærmere jordfold end noget andet.. Og jah, hø er ikke lækkert når der ikke er sne..
Jeg sætter hesten derud, den anden kommer gående løst bagefter (hun er en følge-efter hest.. Han er en wee-jeg-er-væk-hest)
Jeg lader åbningen stå åben i det han fredeligt tøffer rundt for lige at guide Kiksen ind på plads. Lige som jeg NÆSTEN har fat i hende styrter han uprovokeret ud i fuld galop og jeg jagter dem en halv kilometers penge til de endelig gider stoppe på naboens grønne mark.
Mens vi gik hjem blev han ved med at forsøge at æde min hånd. Jeg tror jeg var upopulær efter jeg trak ham væk fra græsset -.-

Og så måtte jeg jo for en god ordens skyld lige opsætte dobbeltråd i den lille midlertidige indhegning. Goddag til de første brændenælde-stik, de første MANGE rifter fra brombær. Det er godt nok længe siden mine ben har været SÅ grimme..

Så lige nu er jeg fristet til at forære møgdyret væk til den første idiot der byder på..

Den metode med den midlertidige indhegning har jeg brugt SÅ mange gange uden problemer. Men så lige i dag går det naturligvis ikke..

Er jeres heste også dumme / forårskåde / grebet af fanden ligesom min?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lortehest bortgives!
Kommentér på:
Lortehest bortgives!

Annonce