{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Den der følelse... {{forumTopicSubject}}

Uhh, kender I den der følelse man får lige inden noget går galt!? Hvordan det virker helt urealistisk og hjernen bare går i sort.

Sådan havde jeg det idag, heldigvis gik det ikke helt galt.
Jeg red undervisning på Kasper idag. Han har i forvejen en tendens til at snuble, blandt andet fordi han har fokus på alt andet end mig og ham selv ((;) og så tvivler jeg han selv ved hvor mange ben han har smiley
Men da vi så kommer travende ud af det ene hjørne tror jeg at jeg kommer til at skubbe ham ud af balance eller også er han bare lige så fummelfodet som han plejer, men han snubler så og kommer helt ned på knæene hvor han er tæt på at snuble rundt men heldigvis kommer op igen uden nogen skade er sket, andet end vi begge var lidt rystede.

Men de der 5 sekunder, var godt nok skræmmende! Det ene øjeblik går det godt og stille og roligt og det næste kan jeg kun se et par gule knæ og jorden der kommer nærmere oO

Andre der har prøvet noget lignende, både hesterelateret og andet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den der følelse...
  • #3   8. maj 2013 Jeg var ved at trave af på en pony med lidt løse tøjler, og den snubler så, og kommer ned på knæ og snude, og jeg falder forover og falder af, og den når heldigvis at redde sig selv smiley
    Så hver gang jeg rider på den nu, og den lige klunter lidt, så er jeg bare ved at dø af skræk, over om den snubler igen, haha smiley


  • #4   8. maj 2013
    Snublende ponyer, ARGH, de er til at få dårlige nerver af -.-
    Maja var samme omgang, hun gik og tullede også glemte hun ret meget om hvor hun satte fødderne også snubler man altså.


  • #6   9. maj 2013 Jeg red en gang en hest der stejler så højt at jeg falder af. Mens jeg ligger der kan jeg bare se hesten falde baglæns mod mig.
    Det føltes som flere minutter førend jeg ser hesten lande en meter til venstre for mig.



  • #7   9. maj 2013 Ja, da jeg styrtede med ponyen. Vi kom galoppende på en mark, og så slubner han så vi styter/vælter. Og det første jeg tænker er om han er okay, fordi han blev liggende, men så ligger han og spiser græs! Den ko altså. :O)

  • #9   9. maj 2013 Jeg har prøvet at hesten stoppede på et spring - jeg fortsatte ud over hovedet på den, slog en saltomortale, og landede på benene, med front mod hesten og tøjlernei hånden smiley jeg har også sprunget en bane på 60, hvor jeg hang ude på halsen, hele banen ( og jeg sprang den rigtig rækkefølge )
    Så har jeg prøvet at komme i en rigtig jordegalop, hvor hesten styrter, slår en kolbøtte og lander på mig smiley av. Heldigvis var det en blød mark vi styrtede ind på, og ikke den meget hårde markvej smiley


Kommentér på:
Den der følelse...

Annonce