{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestens sadelmager- Kit Hollerup Hansen - erfaringer?
  • #1   14. maj 2013 Jeg bruger hende... Hun er super dygtig, travl og lidt svær at få fat i, men er ventetiden værd syntes jeg smiley
    Hun har dog strammet op med at få meldt afbud hvis hun ikke kan komme ttil aftalt tid osv, så det er klart fremskridt kan jeg forstå... smiley

• #2   14. maj 2013 Hvor er det godt at høre at det "bare" er et luksusproblem (problem med kontakten) og ikke et "du er ikke kvalificeret nok" problem smiley

Andre anbefalinger ellers? eller erfaringer?

• #3   14. maj 2013 Jeg har ikke brugt hende men har kun hørt godt om hendes arbejde. Det eneste dårlige jeg har hørt er, at hun er svær at få fat på og at hun nogle gange har folks sadler længe.

• #4   15. maj 2013 Jeg vil aldrig bruge hende igen.. Men hest fik bare endnu mere ondt i ryggen af at have hende til at ordne sadler + hun også har stoppet dem skævt ect..

Men søg da på hendes Kit Hansen i forummet, der er lavet mange emner om hende

• #6   15. maj 2013 Jeg og 4 andre på gården hvor jeg står har brugt hende og det gør vi aldrig igen.
    1 sadle kom aldrig som hun havde bestilt og er først kommet nu 6 mdr efter deres aftale
    Den 2 fik en regning på fuld omstopning selv om dette ikke var aftalt og blev sendt med posten som ikke var aftalt og blev væk i posten
    Nr 3 kom tilbage fra tilpasning og lå rigtig ringe
    Nr 4 har vi derefter set at hun har stoppet med forskelligt uld som ikke kan arbejde sammen derfor sadlen var humblet allerede 3 mdr efter igen
    Der udover manglede der 2 sadelocertræk da vi fik sadlerne tilbage

• #7   15. maj 2013 Vi aftalte at hun fik min sadle 14 dage så var den færdig for skylle bruge den til et stævne der gik 4 uger før jeg kunne hente den

• #9   15. maj 2013 Jeg bruger aldrig Kit igen. Jeg købte den sadel hun anbefalede til min hest, det var ifølge Kit den eneste sadel den kunne gå med. Herefter tilpassede hun den hesten, men den lå konstant i bagvægt? 4 gange på under et år var hun ude og tilpasse sadlen og hun fik den aldrig til at ligge ordentligt på hesten, og hun var heller ikke så fair at det var uden beregning, når hun nu ikke gjorde sit arbejde godt nok! Det kostede mig knap 10.000 kr. i tilpasninger hos Kit, ud over en sadel og ingen af delene havde jeg nogen glæde af. Til sidst fik jeg en anden sadelmager ud, der ku fortælle om de første 6-7 forskellige sadler min hest sagtens kunne gå med, hun havde selv 5 af de nævnte sadler og endte med at købe en helt anden, en Passier GG xtra, som lå fantastisk på min hest? Og det kostede mig ikke engang 1/4 af hvad jeg havde brugt hos Kit, hun var ude 3 gange og prøve sadler og en 4 gang for at se om den sadel jeg havde valgt om som hun havde tilpasset, fungerede og det gjorde den:o)

Så jeg vil desværre ikke anbefale Kit, ud over at hun er enormt lang tid om sit arbejde:-/

Kh. Søs

• #10   15. maj 2013 kit er super dygtig og går meget op i sit arbejde!!

• #11   15. maj 2013 Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med Kit...
    Hun skulle tilpasse en sadel til min hest. Hun sagde den lå rigtig fint, men hun vil gerne omstoppe den. Hun lovede at jeg fik den tilbage den følgene fredag. Jeg fik først sadlen 2 måneder efter....
    Noget tid efter jeg var begyndt at ride med sadlen synes jeg den lå meget mærkeligt på min hest, så jeg fik Kit ud endnu engang. Hun sagde den lå rigtig godt.
    Min hest begyndte så at få ondt i ryggen. Jeg fik en anden sadelmager ud for at kigge på sadlen. Hun fandt hurtigt ud af, at sadlen var pisse skæv, det var ikke en stübben sadel (som den ellers var købt til) og ikke en 17"(som vi havde købt den til) men en 18".... Og i øvrigt lå utrolig dårligt på krikken, og var alt for lang til hende..
    Har endnu ikke forstået, at Kit ikke har opdaget disse ting....

• #12   15. mar 2015 Ved dette er en gammel tråd, men hvis evt. nogen stadig føler med, vil jeg gøre det klart, at den stald jeg står i (bestående af 10 personer) har haft et langt og skuffende forløb kørende med Kit. Vi fik alle besked på at skifte vores sadler ud, da ingen f dem lagde optimalt. Nu et år senere har vi alle haft store problemer med nye sadler, og nogen har søgt ny saddelmager og fundet ud af at hendes forslag til sadler var langt hen i vejet! Jeg har netop en samtale kørende med hende om hvor vidt hun skal komme og eftertjekke på den nu 3. regning. Min pointe er at hun overfor os har kostet en masse penge, og ikke overholdt de aftaler hun havde. Et år senere har hun stadig ikke været til eftertjek, og kræver yderligere penge, som vi allerede har betalt for længe siden! Jeg vil stærkt fraråde folk om at bruge hende - med mindre i ønsker heste som min som nu går med rygsmerter. Det er under al kritik og dårlig service at hun ikke passer sit arbejde!

• #16   18. okt 2015 Ja jeg bruger hende selvfølgelig stadig, og har ikke en finger at sætte på hendes arbejde smiley
    Hun har lukket for ny kundetilgang, da hun netop har (alt) mange kunder og det har man ikke hvis man er så dårlig smiley

Kommentér på:
Hestens sadelmager- Kit Hollerup Hansen - erfaringer?

Annonce