491 visninger
|
Oprettet:
Helle S Connemara Bay Light After Dark {{forumTopicSubject}}
Forklar lige hvad dette billede er?? Hvis det IKKE er din hest, tja, så er du mere fyldt med L*** en noget andet. Jeg sender mail til galleriet nu.
Tjek billedet her:
http://www.horse-holiday-farm.com/horsesales.htm
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
JEG PLEJER ALDRIG AT SKRIVE HER UDEN JEG SELV HAR FUNDET HESTEN.
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 5 Svar: 2
Var der én, bare én, der evt. kunne få den tanke om at hesten måske var købt i Irland af det stutteri????
Hvis man på den hp Briita henviser til - under salgsheste - så dukker de to samme ponyer op som også er på forsiden....
Men jeg undre mig over at Helle S ikke kommentere disse beskyldninger med om den evt. skulle være importeret.....
Helle - værd dog med i denne diskussion - især for at få disse beskyldniner manet i jorden. Med mindre de er sande???? Men jeg er selv overbevist om at dette ikke er en falsk hest til andet er bevist.
VH Christina
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Der er flere ting der undrer mig, både for og imod.
Og nu plejer jeg jo ellers ikke interessere mig for beviser på falske heste.
For at den ikke skulle være falsk taler, at hvis man absolut ville sætte en falsk hest ind , kunne man så ikke finde een med nogle væsentlig bedre billeder.
For at den skulle være falsk taler bl.a. at faderen og moderen er anført i den internationalt anerkendte stambogs database på http://www.allbreedpedigree.com/ , her kan man også finde fælles afkom efter de to heste , men netop ikke Bay Light After Dark , det lyder jo lidt mærkeligt hvis ellers den er en hest der svarer til det fine spring billede
Det undrer mig også lidt hvor f. de andre biller er kommet fra er der nogen der hae set dem andre steder på nettet.
bent
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Jeg synes at denne her er en af de lidt svære, hun har jo argumenter på hvorfor den er på siden (selvfølgelig er der ingen garanti for at det er rigtigt) og ingen har fundet hendes andre billeder vel ?
På den anden side hvis den ikke er registreret ?????
Men som jeg skrev til hende igår, er det hendes kan hun jo stoppe anklagerne ved at komme med nye billeder, helst med hende selv på eller invitere nogen ud og se den
Hilsen Signe
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 5 Svar: 108
Det er ikke den samme pony...
På det øverste billede er ponyen næsten helt hvid. på de to andre er den mere mørk skimmel...
Det sorte område omkring mulen er ikke ens, forbenene er mørkere på de to nederste...
Og hovedet har et helt anderledes udtryk!!!
Jeg taler ikke for disse "heksejagte", men der er helt klart noget galt her...!!
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 91
feb 2004
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
feb 2004
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
feb 2004
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
feb 2004
Jeg giver dig så evig ret.... Lad pigen være...
Helle S Connemara Bay Light After Dark