{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helle S Connemara Bay Light After Dark
  • #1   22. mar 2004 Ved du hvad, stjerne. Det er typisk, at dem som er fuld af løgn, de giver os som finder dem, lave karekterer. Så de beder selv om at man tjekker dem. Hvorfor skulle man ellers råbe sådan op, om at men ikke syntes om dem som tjekker heste. Er hesten ens egen, så kan man jo tage det helt roligt. smiley

• #2   22. mar 2004 Hej Britta. dem I beskylder står magtesløse herinde i det øjeblik du eller andre har sagt at deres hest er falsk. I det øjeblik det er sat igang, så går der en personlig vendetta igang, og alle som har en lyst til at lede efter billeder går det. Den eneste måde de kan fortælle dig på at de synes det er uretfærdigt, er ved at give dig eller andre en dårlig karakter. Du reagere ret voldsomt på det, men du reagere ikke på eventuelle indlæg. Så hvad skal de ellers gøre for at fortælle dig at de ikke synes det er rart at blive forfulgt af anklager?

• #3   22. mar 2004 JAMEN SUSAN... PRØV AT KIKKE LINKET... ER DET DA IKKE SAMME HEST???? JEG ER DA HELT SKELØJET, VIL JEG MENE. DET ER NØJAGTIGT SAMME BILLEDE.
    JEG PLEJER ALDRIG AT SKRIVE HER UDEN JEG SELV HAR FUNDET HESTEN.

• #4   22. mar 2004 Hmmm. Nu blander jeg mig osse lige her.. Det er jo tydeligt nok den samme hest på billederne, men det kan jo i virkeligheden ligeså godt være snuppet den anden vej... Men som der har været nævnt flere gange før, er det jo en tid med ALT for mange falske oprettelser.. Jeg vil fortsat være naiv, og tro det bedste om alle, men som der før er nævnt, Helle, ville et par nye billeder nok kunne stoppe "heksejagten" som det så farverigt er blevet kaldt.. Til Britta`s og andres "forsvar" vil jeg sige, at det er YDERST sjældent at dem der laver et indlæg om falske heste, ikke har noget konkret at have det i.. Der er som regel blevet foretaget tydeligvis ret grundige undersøgelser, inden nogen bliver hængt ud, og er der tale om en fejltagelse, har jeg set, at ihvertfald Britta skynder sig at lave et nyt indlæg der annullerer det første anklageskrift om en Faker... Jeg håber fortsat,at hestegalleriet kan være et rimelig hyggeligt sted at poppe ind, og er egentlig lidt træt af alt det her hurlumhej igen og igen...Og til dem der påtænker at oprette falske heste.: Gider i for f..... ikke godt lade være, for det ender s.. bare med, at der slet ikke er nogen at vise jeres falske heste til, fordi alle har slettet sig i protest.. Så hvis i bare er ude på at ødelægge sitet, er i da godt på vej... Mvh. Michael

• #5   22. mar 2004 Denne her diskussion er svær at komme uden om.....
    Var der én, bare én, der evt. kunne få den tanke om at hesten måske var købt i Irland af det stutteri????
    Hvis man på den hp Briita henviser til - under salgsheste - så dukker de to samme ponyer op som også er på forsiden....
    Men jeg undre mig over at Helle S ikke kommentere disse beskyldninger med om den evt. skulle være importeret.....
    Helle - værd dog med i denne diskussion - især for at få disse beskyldniner manet i jorden. Med mindre de er sande???? Men jeg er selv overbevist om at dette ikke er en falsk hest til andet er bevist.
    VH Christina

• #6   22. mar 2004 Apropo Bay Light After Dark

Der er flere ting der undrer mig, både for og imod.

Og nu plejer jeg jo ellers ikke interessere mig for beviser på falske heste.

For at den ikke skulle være falsk taler, at hvis man absolut ville sætte en falsk hest ind , kunne man så ikke finde een med nogle væsentlig bedre billeder.

For at den skulle være falsk taler bl.a. at faderen og moderen er anført i den internationalt anerkendte stambogs database på http://www.allbreedpedigree.com/ , her kan man også finde fælles afkom efter de to heste , men netop ikke Bay Light After Dark , det lyder jo lidt mærkeligt hvis ellers den er en hest der svarer til det fine spring billede

Det undrer mig også lidt hvor f. de andre biller er kommet fra er der nogen der hae set dem andre steder på nettet.

bent

• #7   22. mar 2004 rigti Bent J smiley
    Jeg synes at denne her er en af de lidt svære, hun har jo argumenter på hvorfor den er på siden (selvfølgelig er der ingen garanti for at det er rigtigt) og ingen har fundet hendes andre billeder vel ?
    På den anden side hvis den ikke er registreret ?????
    Men som jeg skrev til hende igår, er det hendes kan hun jo stoppe anklagerne ved at komme med nye billeder, helst med hende selv på eller invitere nogen ud og se den smiley
    Hilsen Signe

• #8   22. mar 2004 Prøv en gang lige at se på billederne på Helle S' side... Det hvor den sprinegr vs. de to andre...
    Det er ikke den samme pony...
    På det øverste billede er ponyen næsten helt hvid. på de to andre er den mere mørk skimmel...
    Det sorte område omkring mulen er ikke ens, forbenene er mørkere på de to nederste...
    Og hovedet har et helt anderledes udtryk!!!

Jeg taler ikke for disse "heksejagte", men der er helt klart noget galt her...!!

• #9   22. mar 2004 Jeg synes nu efter hånden at der har været så meget omtale omkring Helle S og hendes hest om hun er falsk eller ej... Jeg er egenlig ligeglad om hun er falsk eller ej, for vi er vel alle her inde for at se på heste fordi vi elsker dem.... Hun siger også selv i et andet indlæg at hun vil tage nogel flere billeder, så jeg synes lige at der skal slåes nogle bremser i og vente på at hun får nogle flere billeder ind...

• Susan J
    Susan J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
    #10   22. mar 2004 Hvorfor skulle i så "Svine " mig til da jeg sagde hun var falsk.?

• Susan J
    Susan J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
    #11   22. mar 2004 Hvorfor skulle i så "Svine " mig til da jeg sagde hun var falsk.?

• #12   22. mar 2004 Hvad mener du Susan J

• #13   22. mar 2004 Jeg giver Lina L ret!

• #14   22. mar 2004 Helt ærligt. Det drejer sig om et skide billede, og så længe I ikke kan finde flere beviser end det, og hun nu også har sagt at dyret er importeret, så tag dog for h........ at slappe lidt af. Helle siger hendes hest ikke er falsk, så må I tro på hende. Hvis den havde været falsk, tror I så ikke hun havde fjernet den for længe siden? Ufatteligt I gider blive ved......

• #15   22. mar 2004 Til Susan R..
    Jeg giver dig så evig ret.... Lad pigen være...

Kommentér på:
Helle S Connemara Bay Light After Dark

Annonce