Montar Ridebukser - kvalitet? {{forumTopicSubject}}
Hej derude!
Ja, jeg står og overvejer stærkt om jeg skal købe et par nye stævneridebukser da jeg starter regelmæssigt og de nuværende e ved at være liiiiiiiidt små.
Også fandt jeg så nogen fra mærket Montar til omkring 800 kr og synes faktisk de var super flotte.
Er der nogen der har erfaringer med Montar ridebukser? Er de okay i kvaliteten?
Eller kender i andre mærker som ligger omkring se 1000 som er både flotte og gode? Hvad rider i med?
Har overvejet lidt at investere i Animo men kan ikke finde nogen hvide til under 2000 kr og lige nu og her ved jeg squ ikke om jeg vil ofre det
-Lærke
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
Jeg synes det er dumt at gå ud og købe nogle dyre animo ridebukser når man som 15 årig hurtigt kan vokse både den ene og den anden vej.
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Og de holdt bare!! Havde dem også længe efter jeg ikke arbejdede i stald mere og bag efter arvede en fra stalden dem og hun har dem endnu.. de er 3år gamle og holder stadig!
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.925
Men efter 4 måneder var der skindet på numsen så tyndslidt at jeg kunne tage det op mod lyset og se igennem en del steder. Det var for dyrt for mig at have dem, når de gik til efter 4 måneder
jun 2011
Følger: 54 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 26 Svar: 103
dec 2009
Følger: 51 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 21 Svar: 100
Det her er dem jeg har kigget på og der er også strømpelukning i. Og tak jeres tilbagemeldningen dem vil jeg tage med i mine overvejelser.
Montar Ridebukser - kvalitet?