{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Let blæst, føles som 0 grader {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg hentet de tykke vinterdækkener hjem efter episoden igår, men nu sidder jeg skisme og bliver i tvivl her... Der blir jo pænt koldt i nat, så kan ikke beslutte mig for om ponyerne skal have de hjemhentede dækkener på?

Har stadig skrækbilledet fra igår hvor de begge stod og rystede, inde i hovedet..

Så hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Let blæst, føles som 0 grader
  • #1   23. maj 2013 Jeg vill give dem dækkenerne på da staklerne jo helst ikke skal stå og bælive til istapper smiley

• #2   23. maj 2013 De skal nok overleve den smule vind der kommer. Man skal altså passe på ikke at pakke dem ind i vat smiley
    Ingen af mine har fået dækner på, til trods for, at de er nogen frossenpinde!

• #3   23. maj 2013 Pas nu på med at der er alt for meget skift mellem varmt og koldt, det ved alle at det er det der gør os syge.. det samme med hestene..

Jeg ville beholde det af, men jeg er også en af de typer som på ingen måde pakker mine heste ind i vat..

• #4   23. maj 2013 Min står med et regndækken (o: på stald og på fold når blæsten er kold

• #5   23. maj 2013
    Vind er en ting, vind og regn er en anden ting ;o).
    Så længe det ikke regner og blæser konstant, så overlever de fleste, det er når det regner konstant og blæser imens at de færreste kan holde varmen.

• #6   23. maj 2013 Min egen havde lidt snot i næsen da jeg kom i stalden idag, men udover det var han frisk, så han kom ud igen uden noget på smiley

Tror også på, at hestene bliver nemmere syge hvis man skifter mellem dækken og ikke dækken konstant - deres krop skal have lov til selv at finde ''varmen''.. Bare de har nok hø/wrap eller græs at spise skal de nok klare sig smiley

• #8   24. maj 2013 Jeg er så en af dem, som pakker min hest ind i vat! Fryser hun, får hun tøj på! Kan ikke se pointen i at hun skal fryse, når jeg nu har muligheden for at give hende tøj på... Hun har så også tendens til nyreslag, så jeg skal dælme ikke risikere noget.....

• #9   25. maj 2013 De får lidt ømme muskler dagen efter hvis de har rystet for at producere varme, men de færreste bliver syge af det... Blæst i sig selv er sjældent et problem, men med regn i mixet kan det godt blive noget møg, men så længe de ved hvor de kan stå i læ og har noget at spise, bør de kunne klare sig uden tøj på smiley

Har man hest med tendens til nyreslag eller lign sygdom, skal man selvfølgelig være ekstra obs og sætte ind med dækken eller lign, men alm sunde og raske heste med gode forhold på folden bør man ikke pakke ind i vat.... smiley

Kommentér på:
Let blæst, føles som 0 grader

Annonce