{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Insektdækken
  • #1   27. maj 2013 Hvis de ikke er angrebet af dyr, er det synd at smide dækken på smiley min ene hedt, har jeg undtagelsesvis købt et insektdækken til, da han hæver op, hvor han bliver stukket og hvis der først kommer mange myg, begynder han at vandre rundt på folden, hvor ingen kan komme til ham - han er nærmest i en trance. Men det er også den eneste hest, jeg nogensinde har haft behov for at give insektdækken på, og han får det kun på hen sidst på eftermiddagen, når dyrene kommer frem, så ham ikke skal på stald så tidligt smiley men kan du undgå det, så gør det!

  • #2   27. maj 2013 Syns det en fantastisk opfindelse og især når det med UV filter som gør at hesten ikke bliver lige så kogende også slipper man for alle de kemikalier

    Vis min traver ikke har sit fluedækken på med UV bliver han fyldt med knopper fra insekte bid og bliver kogende varm men når han har den på har han en normal temperatur og minimalt med knopper smiley


  • #4   27. maj 2013 Laura går med insektdækken fra hun får regndækkenet af og til regndækkenet skal på igen. Hun bor tæt på både skov, strand, vådområde og en å, så vi har MANGE myg og mitter. Hun er voldsomt generet af dem, hvis hun ikke har tøj på og hæver op og klør, hvis hun bliver stukket (er dog ikke allergisk). Jeg har fundet et dækken fra Shires, som ligger godt på hende uden at slide hende nævneværdigt, har maveklap, god lang hals med "hut" uden ører, så halsen ikke kan glide ned. Jeg har lidt ondt af hende, at hun skal have tøj på året rundt, men det er det bedste for hende.... Hun går også med mundkurv med fluepandebånd, så hun ligner nærmest en alien om sommeren smiley

Kommentér på:
Insektdækken

Annonce