{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Hvilke leggins? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige modtaget nogle nyindkøbte HKM læderridestøvler, fordi de passede efter mine mål på hjemmesiden, men det gør de så ikke helt alligevel, så de må retur smiley øv...
De kostede 1100 og er en kort/bred model.

Og jeg kan ikke rigtig finde nogle i den prisklasse i læder der ellers kan passe mig. Derfor må jeg nok (desværre) købe mig et par nye korte ridestøvler og så leggins til.

Men hvilke kan i anbefale? De skal være af læder og må gerne være lidt "stive" i det, hvis det kan lade sig gøre.


Kommentarer på:  Hvilke leggins?
  • #1   30. maj 2013 du skal jo stadig bruge leggins med de korte ridestøvler..
    italienske ridestøvler er ikke så høje i skaftet.. smiley ved ikke om evt treadstone ville passe.. (støvler) de koster 1300kr fra ny i læder..


  • #2   30. maj 2013 Horze har nogle PRESCOT støvleskafter i okselæder til omkring 500 kr.

    Er faktisk i tvivl om de stadig forhandler dem, da jeg ikke kan finde dem på deres hjemmeside...
    . Synes de er rigtig gode, bortset fra at de ikke passer mine ben så godt mere, men dejlige at ride med -dengang de passede! Og mine veninder er også rigtig glade for sine


  • #3   30. maj 2013 Missen -
    Også det jeg siger. Jeg søger nogle lidt stive læder leggins i stedet for.. Da jeg har svært ved at finde ridestøvler i mine mål.


Kommentér på:
Hvilke leggins?

Annonce