{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rengøring af sadel!
  • #1   15. dec 2006 Hmm jeg bruger Kieffer sadelsæbe, men det er svært at få snask af med smiley

• #3   15. dec 2006 er biovoks godt eller hvad??

• #4   15. dec 2006 Kieffer sadelsæber og læderfedt smiley

• #5   15. dec 2006 Jeg bruger kieffer sadelsæbe og læderfedt til sadlen.
    Og til mine læderridestøvler bruger jeg noget sæbe og fedt som er beregnet til læderridestøvler og det hedder Derby, det er nemlig også samme mærke som mine støvler er, og jeg synes de produkter er rigtig gode.

• #6   15. dec 2006 Bruger sadel sæbe først så læder fedt så får det lov at side i noget tid (en nat) tøre det så af, tager så noget bedre pudse noget (Stubben læder fedt i tupe) og pudser med det, støvler giver jeg også sko sværte

• #7   15. dec 2006 Du tager en spand lunken vand , og noget sadel sæbe (kan købes i hestebutiker) og så tager du en svamp og tager noget sadel sæbe på og gnider det godt rundt på udstyret . så når det er gjort tager du noget rent vand og vasker den af ,.. altså ik sårn kluden er vanddrivene men godt skyllet af og tørre sadelen over med ,.. og så tager du noget Læderfedt (kan os købes i heste butiker) og tager en ny klud og smør rundt om kring . (:

• #8   15. dec 2006 anbefaler i læderbalsam??

• #9   16. dec 2006 sadel sæbe og læderfedt olie er banlyst på mit udstyr det kan få så meget at det begynder at svede meget har fået en sadel jeg måtte kæmpe med i et halvt år næsten for at få den tørret ud og behandlet om så den blev fin igen og min sadel mager andbefaler også fedt
    men det afhænger nok hvem man spørger men jeg holder på fedtet
    prudukter fra læderiet i århus er godt at pleje med og der er god vejledning derude

Kommentér på:
rengøring af sadel!

Annonce