{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Min lille hund aflivet... :( :( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen... Ville bare lige fortælle. at vi miste vores søde og dejlige lille hund igår eftermiddag.. smiley :(

Mine forældre skulle ud og gå tur med ham, inden de nåede at gå ud på vejen.. kommer vores nabos hund væltende... og angriber vores lille hund... Den bed ham så hårdt.. at han fik indre blødninger... og blev lam i bagpartiet... smiley :( Min far forsøger så at rede vores lille hund for ikke at blive dræbt.. og resultere i, at hunden springer op og bider ham alvorligt i albuen... smiley

De køre med det samme til dyrlægen.. hvor han blev grundigt undersøgt..... Han sagde han gerne ville komme forbi og give ham indsprøjtninger hver 6 time... men det ville vi ikke gå med til.. da han ville lide så forfærdeligt...

åårrhh hvor er jeg ked af det... hvis bare det var af alderdom... men det var det slet ikke..... smiley

Hvis ikke de vælger at få den aflivet.... anmelder vi dem.. for vi tør ikke anskaffe os en ny hund sålænge den lever... den vil gøre det igen.. og angribe folk...

Snnnøøfft... og så lige vores hund... smiley

Hilsen stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille hund aflivet... :( :(
  • #1   17. dec 2006 arj hvor forfærdeligt!

• #2   17. dec 2006 smiley

• #3   17. dec 2006 Den hund skal aflives ! Naboerne kan ikke være tjent med at have sådan en hund i nærheden.

Synd for jeres hund.
    Ked af det på dine vegne ..

• #4   17. dec 2006 ej, fuck en sørgelig historie man!

• #5   17. dec 2006 smiley Ej, hvor forfærdeligt....! Føler med dig, trøste kram herfra.... smiley

Naboen SKAL aflive deres hund, den er jo farlig, når den bare angriber sådan..!

• #6   17. dec 2006 ej hvor synd s; det er virkelig urretfærdig.. fik i ikke den sindsyge hund aflivet s;?

• #7   17. dec 2006 ej n, hvor er det forfærdeligt....!
    naboen SKAL aflive deres ondskabsfulde hund, den er jo farlig, når den bare angriber sådan..!

• #8   17. dec 2006 Jeg havde anmeldt de røvhuller med det samme!

• #9   17. dec 2006 Hej folkens... Jo... deres hund SKAL.. aflives... det kan ikke gå stærkt nok... min far snakkede i telefon med dem imorges... og sagde hvis ikke den var væk imorgen.. så anmelder vi dem til politiet med det samme... også må det gå rettens gang, hvis ikke de vil...

Vi har altid været scæfer folk.. lige indtil igår... hvor denne scæfer angreb vores hund... vi skal aldrig have scæfer... det tør vi ikke mere efter det.. Men de har overhovedet ikke kontrol over den...

Ejerne hænger langt bagude når hun går tur med den.. og kan næsten ikke holde den... hun bremser op med hælene.... og den er VIRKELIG... gal den hund.... desværre gik det udover vores hund som intet har gjort.... smiley

• #10   17. dec 2006 Har også lige mistet min lille hund - Yorkshire Terrier på 10 cm. & lidt over ½ år gammel :'/

Ham & hans søster Cille løb udenfor en morgen, og hen på en sti ved siden af huset . & så har en eller anden idiot trådt på min lille Simba, med vilje, imens Cille gøede helt vildt . Min far kunne høre Cille gø & Simba 'hyle/pive' helt ind i en tændt bruser .
    Han blev kørt til dyrlægen og aflivet med det samme smiley

Han er født med for flade hofteskåle, og var på smertestillende - og da han så blev trådt på, brækkede han begge lårbensknogler smiley

- Føler virkelig med dig ..

• #11   17. dec 2006 ej hvor er jeg dog ked af at høre det smiley

jeg kører også hver dag forbi en gård hvor ejerne ikke kan styre deres hund... den er hvis lidt utilregnelig sagde ejerens lille søn da jeg en dag ville gøre dem opmærksom på at deres hund altså sprang ud gennem deres hæk og angreb bilerne på vejen...
    hans svar var hvad de dog skulle gøre ved det for han kunne jo ikke spærre den inde...
    normalt ville jeg aldrig tænke tanken men den hund har nu en del gange sprunget ud foran bilen... og den burde sættes i snor eller andet... måske endda aflives hvis det passer den er utilregnelig (den havde tilsyneladende angrebet mandens søster en eller anden gang .. dejligt at vide når man har rendt i deres gårdsplads med hunden i røven... :S )

• #12   17. dec 2006 Ej hvor forfærdeligt....:( utroligt nogen kan finde på det... smiley Min venindes lille hund ( dværgpinse ) blev også engang skudt da den boede på en gård.. den havde det med at stikke af.. og en dag havde en eller anden skudt den lille hund..:S heldigvis overlevede den... smiley Hun fik så lov til at købe den efter noget tid..:) Men fatter ikke nogen kan være onde ved dyr..:S

Men ja... det er virkelig så forfærdeligt at vi mistede vores hund... han var en ruhårdt gravhund.. og familiens kæledække.. Han var bare så god og rar.. og altid så sød... så det er virkelig et stort tab selvom det "bare" er en hund.. men man holder jo så forfærdelig meget af de dyr.. Vores dyrlæge var virkelig også gal over det... og sagde at man burde få kørekort til at eje store hunde som scæfer... Vi har snakket om vi skal have os en hund engang når vores hund skulle væl herfra... men ingen af os havde troet det gik SÅ.. stærkt.. :S

• #13   17. dec 2006 Min blev oqs her den anden dag =( :

Kommentér på:
Min lille hund aflivet... :( :(

Annonce