Min lille hund aflivet... :( :( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen... Ville bare lige fortælle. at vi miste vores søde og dejlige lille hund igår eftermiddag..
:(
Mine forældre skulle ud og gå tur med ham, inden de nåede at gå ud på vejen.. kommer vores nabos hund væltende... og angriber vores lille hund... Den bed ham så hårdt.. at han fik indre blødninger... og blev lam i bagpartiet...
:( Min far forsøger så at rede vores lille hund for ikke at blive dræbt.. og resultere i, at hunden springer op og bider ham alvorligt i albuen...
De køre med det samme til dyrlægen.. hvor han blev grundigt undersøgt..... Han sagde han gerne ville komme forbi og give ham indsprøjtninger hver 6 time... men det ville vi ikke gå med til.. da han ville lide så forfærdeligt...
åårrhh hvor er jeg ked af det... hvis bare det var af alderdom... men det var det slet ikke.....
Hvis ikke de vælger at få den aflivet.... anmelder vi dem.. for vi tør ikke anskaffe os en ny hund sålænge den lever... den vil gøre det igen.. og angribe folk...
Snnnøøfft... og så lige vores hund...
Hilsen stine
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.461
aug 2006
Følger: 110 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 2.008
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Synd for jeres hund.
Ked af det på dine vegne ..
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.408
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Naboen SKAL aflive deres hund, den er jo farlig, når den bare angriber sådan..!
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 140 Svar: 870
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
naboen SKAL aflive deres ondskabsfulde hund, den er jo farlig, når den bare angriber sådan..!
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 90
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Vi har altid været scæfer folk.. lige indtil igår... hvor denne scæfer angreb vores hund... vi skal aldrig have scæfer... det tør vi ikke mere efter det.. Men de har overhovedet ikke kontrol over den...
Ejerne hænger langt bagude når hun går tur med den.. og kan næsten ikke holde den... hun bremser op med hælene.... og den er VIRKELIG... gal den hund.... desværre gik det udover vores hund som intet har gjort....
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.510
Ham & hans søster Cille løb udenfor en morgen, og hen på en sti ved siden af huset . & så har en eller anden idiot trådt på min lille Simba, med vilje, imens Cille gøede helt vildt . Min far kunne høre Cille gø & Simba 'hyle/pive' helt ind i en tændt bruser .
Han blev kørt til dyrlægen og aflivet med det samme
Han er født med for flade hofteskåle, og var på smertestillende - og da han så blev trådt på, brækkede han begge lårbensknogler
- Føler virkelig med dig ..
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
jeg kører også hver dag forbi en gård hvor ejerne ikke kan styre deres hund... den er hvis lidt utilregnelig sagde ejerens lille søn da jeg en dag ville gøre dem opmærksom på at deres hund altså sprang ud gennem deres hæk og angreb bilerne på vejen...
hans svar var hvad de dog skulle gøre ved det for han kunne jo ikke spærre den inde...
normalt ville jeg aldrig tænke tanken men den hund har nu en del gange sprunget ud foran bilen... og den burde sættes i snor eller andet... måske endda aflives hvis det passer den er utilregnelig (den havde tilsyneladende angrebet mandens søster en eller anden gang .. dejligt at vide når man har rendt i deres gårdsplads med hunden i røven... :S )
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Men ja... det er virkelig så forfærdeligt at vi mistede vores hund... han var en ruhårdt gravhund.. og familiens kæledække.. Han var bare så god og rar.. og altid så sød... så det er virkelig et stort tab selvom det "bare" er en hund.. men man holder jo så forfærdelig meget af de dyr.. Vores dyrlæge var virkelig også gal over det... og sagde at man burde få kørekort til at eje store hunde som scæfer... Vi har snakket om vi skal have os en hund engang når vores hund skulle væl herfra... men ingen af os havde troet det gik SÅ.. stærkt.. :S
jan 2006
Følger: 128 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 493
Min lille hund aflivet... :( :(