{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin som køre-makker , erfaring med dette søges?
  • #2   19. jun 2013 Enig med VEG, men desuden ville hesten jo heller ikke se kaninen, eller hvad? smiley

• #3   19. jun 2013 Jeg har heller aldrig hørt med en kanin har hørt med en ged eller får.

• #4   19. jun 2013 Jeg ved af erfaring at kaniner kan afhjælpe separationsangst hos hesten i boksen..
    Har ikke prøvet det i trailer men mon ikke det kan du? smiley

Ellers som det bliver nævt et får. Mange heste er af uforklarlige årsager glade for får smiley
    Meen uanset selvskabsdyr ville jeg nok luge præsentere hest og dyr for hinanden inden de står i trailere smiley

• #5   19. jun 2013 Tror ikke lige kaninen er løsningen, tror du vil ende med en meget angst kanin og det vil jo.næppe hjælpe på en angst hest hvis den da overhovedet forstår at der er en kanin, men som de andre siger så et får eller endnu bedre en hest der ikke er bange for trailer:-)

• #6   19. jun 2013 Har du egen trailer? For så ville jeg hver dag sætte hesten op i traileren hvor den så får sin mad.

• #7   19. jun 2013 Ville nok prøve et andet dyr i traileren. I boks fungere det godt med en kanin, men i traileren skal det nok være et liiidt større dyr smiley

• #9   19. jun 2013 Min pony og min kanin var sindsyg glade for hinanden. Når kaninen var løs i stalden og ponyen var inde i boksen eller på stald var det det første sted kaninen hoppede hen

Men ja ellers en ged eller et får smiley

• #10   19. jun 2013 Han er nem at læsse, og ingen problemer med at stå i traileren.
    er kun når den køre at han stresser, og vi holder for rødt i lyskrydset er den også gal.
    så at træne med mad i traileren tror jeg ikke af hjælp, hans seprationsangst.

Grunden til at jeg tænker på en kanin, er at den vil være nem at have med rundt, og så er det nemt lige at have en løbegård med til kaninen , så den kan have det godt når den er med ude.
    og så var min gamle fjordhest meget glad for den kanin jeg havde dengang.
    Men har ikke fået prøvet med en kanin som køremakker, så håbede andre havde smiley

Det vil blive lavet forsvarligt, så kaninen vil få et fint bur , der vil sidde CA i brysthøjde , og spændt fast med noget imellem, så det ikke larmer/ryster så meget i buret.

Er bare en tanke, da jeg endnu engang har måtte melde fra et show, da jeg mangler en køremakker til min store basse, min anden hest er desværre for tung til at køre med, vil give en samlet vægt på over 2000kg i last.

• #11   19. jun 2013 Jeg ville prøve med en kanin. Det værste du kan konstatere er at der ingen forbedring er smiley

Lad kaninen og hesten lære hinanden at kende inden og så afsted på trailertur et par gange og se hvordan det går smiley

• #12   19. jun 2013 Jah altså man kan sige det vel et forsøg værd =) der sker i hvertfald intet ved det

Kommentér på:
Kanin som køre-makker , erfaring med dette søges?

Annonce