{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kolding beslagsmed jakob
  • #1   21. jun 2013 Han har skoet mine heste for et par år tilbage.
    MEGET tålmodig og god ved dyrene, tror jeg gav 850 for 2 sko eller deromkring, og jeg var glad og tilfreds med resultatet.
    Eneste problem er at han kan være svær at få fat på, men har kun oplevet at han altid er mødt op til tiden, men ja svær at få fat på.

• #2   21. jun 2013 og om han kører ned med Haderslev/vojens området

• #3   21. jun 2013 kender en der bruger ham og hun syntes han er god!

• #4   21. jun 2013 Jacob Freund (staves) er det ham du mener?
    Hvis det er så er han svær at få fat på, og at få ham til at dukke op til den aftalte tid. Han ringer heller aldrig og siger om han bliver forsinket. Har stået og ventet en hel dag i frostvejr hvor jeg tilsidst tog hjem og 30 min efter ringer han og der måtte jeg be ham om at tage hjem igen. Har ikke brugt ham siden selvom han er en dygtig smed.

• #5   21. jun 2013 Jeg har også haft brugt ham, da jeg boede i Vamdrup. Jeg var yderst tilfreds med ham.

• #6   28. sep 2014 min sidste oplevelse var ikke en succes.
    jeg har ihvertfald ikke et indtryk af at han er god til heste der godt kan have svært ved at stå med benet oppe i længere tid, da min blev taget HÅRDT i ørene (på trods af at jeg frabedte det) samt han endte med at ville bruge en pisk på hende hvilket jeg ikke var tilfreds med og heldigvis fik fra ham.
    ved ikke hvordan han er med de heste der ingen problemer har med smed men jeg oplevede at det mindste hun trak benet til sig og blev urolig så var han i ørene på hende. smiley

Kommentér på:
kolding beslagsmed jakob

Annonce