1.770 visninger
|
Oprettet:
kolding beslagsmed jakob {{forumTopicSubject}}
Er der nogen her inde der kende til ham?
hvor dygtig er han, hvad hans priser er?
og om han tager folk ind. er han god til heste der lidt urolige?
og kommer han hurtig når man har ringet?
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 916
MEGET tålmodig og god ved dyrene, tror jeg gav 850 for 2 sko eller deromkring, og jeg var glad og tilfreds med resultatet.
Eneste problem er at han kan være svær at få fat på, men har kun oplevet at han altid er mødt op til tiden, men ja svær at få fat på.
mar 2007
Følger: 153 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 140 Svar: 403
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 26 Heste: 5 Emner: 192 Svar: 1.187
nov 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 232
Hvis det er så er han svær at få fat på, og at få ham til at dukke op til den aftalte tid. Han ringer heller aldrig og siger om han bliver forsinket. Har stået og ventet en hel dag i frostvejr hvor jeg tilsidst tog hjem og 30 min efter ringer han og der måtte jeg be ham om at tage hjem igen. Har ikke brugt ham siden selvom han er en dygtig smed.
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 802
dec 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 2 Svar: 6
jeg har ihvertfald ikke et indtryk af at han er god til heste der godt kan have svært ved at stå med benet oppe i længere tid, da min blev taget HÅRDT i ørene (på trods af at jeg frabedte det) samt han endte med at ville bruge en pisk på hende hvilket jeg ikke var tilfreds med og heldigvis fik fra ham.
ved ikke hvordan han er med de heste der ingen problemer har med smed men jeg oplevede at det mindste hun trak benet til sig og blev urolig så var han i ørene på hende.
kolding beslagsmed jakob