{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.215 visninger | Oprettet:

Forsikring - topdanmark/dansk hesteforsikring {{forumTopicSubject}}

Puha. Nu kom jeg jo til at undersøge det med forsikring af hesten, og der er godt nok mange muligheder.
Jeg ville hører hvor i kunne anbefale at forsikre en hest, jeg skal have den forsikret mellem 30 og 40, og vil gerne have liv-, uanvendelighed- og sygeforsikring til en hoppe på 12.
Derfor har jeg også måtte udelukke nogle forsikringsselskaber, fx tryg.

Jeg har kigget på topdanmark og dansk hesteforsikring. Jeg kan ikke finde en max alder hos topdanmark og hos dansk hesteforsikring er den 13 år, så det kan jeg lige nå smiley

Men jeg vil meget gerne hører jeres erfaringer med forsikring (gerne om de 2 jeg har nævnt, men også om andre)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring - topdanmark/dansk hesteforsikring
  • #2   30. jun 2013 Du må ind og undersøge hvilke der har de bedste tilbud. Dækker de f.eks lige meget i forbindelse med sygdom?
    Jeg har selv Topdanmark, da de var billigst og bedst, for mig smiley

• #3   30. jun 2013 Tatjana R: Hvad betaler du og hvilke forsikringer har du? smiley

• #4   30. jun 2013 Topdanmark har jeg og de er søde og hjælpsomme til at guide en. Plus de er billig.

• #5   30. jun 2013 Jeg giver 800 og et eller andet hver 3 mdr for en udvidet dyrlæge og liv. Forsikret for 25.000 kr min forsikring dækker 90 % af mine dyrlæge regninger

• #6   1. jul 2013 Janni: Men så har du vel osse en selvrisiko på 1000?

Selv har jeg Tryg, så jeg ka ik rigtig hjælpe.
    Men det er vigtigt at kigge på hvad de dækker.
    For de skære mere og mere væk.

• Find F
    Find F Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 9
    #7   1. jul 2013 Hej Anne-Sofie smiley

Som nævnt ville det være en god idé at kontakt de forskellige forsikringsselskaber, da pris og dækning er forskelligt fra person til person / hest til hest.

Hos os på http://www.findforsikring.dk kan du få tilbud på en hesteforsikring med de kriterier du ønsker. Du slipper derved for at ringe rundt til en håndfuld forsikringsselskaber for at forhøre dig omkring deres kriterier og tilbud.

Mvh smiley

• #8   1. jul 2013 Jeg giver 2909,- årligt.
    Forsikringen dækker liv på 20.000,-, uanvendelighed på 20.000,- og dyrlægeregninger på max 27.000,- hvoraf min selvrisiko er på 1000,-, og de så derefter betaler 90% af regningen. Så altså skal jeg betale 1000,- og 10% af dyrlægeregningen smiley

Og hun er kun registreret som ridehest (ingen stævner), men forsikringen stiger når hun skal registreres til stævnehest smiley

Kommentér på:
Forsikring - topdanmark/dansk hesteforsikring

Annonce