Forsikring - topdanmark/dansk hesteforsikring {{forumTopicSubject}}
Puha. Nu kom jeg jo til at undersøge det med forsikring af hesten, og der er godt nok mange muligheder.
Jeg ville hører hvor i kunne anbefale at forsikre en hest, jeg skal have den forsikret mellem 30 og 40, og vil gerne have liv-, uanvendelighed- og sygeforsikring til en hoppe på 12.
Derfor har jeg også måtte udelukke nogle forsikringsselskaber, fx tryg.
Jeg har kigget på topdanmark og dansk hesteforsikring. Jeg kan ikke finde en max alder hos topdanmark og hos dansk hesteforsikring er den 13 år, så det kan jeg lige nå
Men jeg vil meget gerne hører jeres erfaringer med forsikring (gerne om de 2 jeg har nævnt, men også om andre)
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 1 Svar: 30
Jeg har selv Topdanmark, da de var billigst og bedst, for mig
jun 2010
Følger: 31 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 86 Svar: 474
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 40 Svar: 144
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 40 Svar: 144
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Selv har jeg Tryg, så jeg ka ik rigtig hjælpe.
Men det er vigtigt at kigge på hvad de dækker.
For de skære mere og mere væk.
jun 2013
Følger: 1 Svar: 9
Som nævnt ville det være en god idé at kontakt de forskellige forsikringsselskaber, da pris og dækning er forskelligt fra person til person / hest til hest.
Hos os på http://www.findforsikring.dk kan du få tilbud på en hesteforsikring med de kriterier du ønsker. Du slipper derved for at ringe rundt til en håndfuld forsikringsselskaber for at forhøre dig omkring deres kriterier og tilbud.
Mvh
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 1 Svar: 30
Forsikringen dækker liv på 20.000,-, uanvendelighed på 20.000,- og dyrlægeregninger på max 27.000,- hvoraf min selvrisiko er på 1000,-, og de så derefter betaler 90% af regningen. Så altså skal jeg betale 1000,- og 10% af dyrlægeregningen
Og hun er kun registreret som ridehest (ingen stævner), men forsikringen stiger når hun skal registreres til stævnehest
Forsikring - topdanmark/dansk hesteforsikring