{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opbinding udenfor . sætte på mren
  • #2   7. jul 2013 den fra horze har jeg indenfor smiley men tænkte måske noget der sad godt fast i muren ved ikke om den fra horze gør de sidder ivertfald godt fast i stalden smiley

• #3   7. jul 2013 Jeg tænker også en type opbindingsring, ellers måske konstruere en striglebom som kan stå uden for stalden? smiley

• #4   7. jul 2013 Aldrig lav en striglebom!! Min hest blev bundet til en, han rev hele den øverste bom af og løb med den... Han fik en skæv hofte og nogle store dybe sår..... Bare husk at sætte en halm snor eller et traktors der klikker op når man binder hesten :-)) så tror jeg du kan bruge stort set alting til at binde hesten smiley

• #5   7. jul 2013 striglebom bliver det ikk smiley men nok en opbindingsrem med noget sikkerheds anordning

• #6   7. jul 2013 Kan anbefale det første link som Rosalina har sat ind;-)

• #7   7. jul 2013 I byggemareder kan man købe ekspantions bolte, de spreder sig ud inde i muren ligesom en ravplug. De sidder virkelig godt fast ellers kan man bore tværs gennen væggen og sætte en bolt med skive på den anden side, eller en plade, hvis det skal holdt til store belastninger.

• #8   7. jul 2013 En striglebom kræver den er lavet ordentligt og at top bjælke er sat forsvarligt fast. Man burde ikke binde hesten direkte på bommen uden sikkerhedsknude eller sætte en tynd snor om bommen hvor du så kan binde træktovet fast på. Hvis din hest har været bundet og kunnet trække bommen af vil jeg sige at der ikke helt har været tænkt på sikkerheden da hesten blev bundet. Den skal altid kunne komme fri af grime eller tov ellers har man selv valgt problemet. Jeg har haft en hest bundet til striglebom som panikkede, men den sprang "bare" torvet og bommen blev hvor den sku.
    Undskyld til TS for lige at skrive uden for spørgsmålet, men synes det var nødvendigt at svare. Dette letteste at lave er nok en opbindingsring med ekspansions bolte som Kia siger smiley

Kommentér på:
opbinding udenfor . sætte på mren

Annonce