{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Hø godt eller dårlligt {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået rundballer hø ind for 3 ugers tid siden ca 300 kg pr stk.. Jeg har opdaget at den er omkring 40 grader inde i midten (målt med et stort termometer)
Der er nok gå gering i den men kan jeg bruge den nu eller er den lige til skraldespanden allerede?
Kan jeg bruge det yderste eller er det det hele der skal smides ud? De andre baller er fine.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hø godt eller dårlligt
  • #2   8. jul 2013 Jeg ville smide den ud

• #3   8. jul 2013 jeg ville smide den ud..
    (hvis den er købt ude fra ville jeg bede om en ny..)

• #4   8. jul 2013 Jeg ville som de andre, smide det ud eller få pengene tilbage (hvis du har købt det)

• #5   8. jul 2013 Det er så flot, du kigger efter det!

Vi har også noget, der er brændt sammen, man brænder sig ligefrem på det.

Og noget af det er fedtet og hvidt af svamp, altså på overfladen af stråene. Det er presset hårdt, og fugtigt/tungt, så det minder om noget, der er wrappet - bare uden plastic på. smiley

Og det duer jo ikke. Altså noget af det er koldt indeni, og ikke fedtet når man rører ved det - super kvalitet! Men det er jo meget forskelligt fra balle til balle.

Hvis du vil være sikker, skal du ikke bruge det. Ellers evt. tage det tørre og gode i siderne/yderst.

Jeg er ikke sikker, men det virker til, at hvis det er presset hårdt, kan det lettere brænde sammen. Og selvfølgelig skal det være meget tørt. Ikke nemt. Jeg er glad for, jeg ikke er landmand.

• #6   8. jul 2013 Tak for jeres indlæg. De er ikke hårdt presset tvært imod. Det har nok bare ikke været helt tørt lige hvor den balle er pakket. Jeg har fået det til en så god pris så jeg vil ikke klage, men det var jo bare dumt at smide den ud hvis de kunne spise den nu hvor den ikke er så gammel. smiley

Kommentér på:
Hø godt eller dårlligt

Annonce