{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Leje trailer Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg står i den situation at mine forældres bil er tysk, og dermed må vi kun kører med tysk trailer.
Nogen som kender et sted tæt på grænsen hvor man kan leje en trailer, eller evt. en som bor i tyskland ved grænsen som vil måle deres trailer ud d. 31/7 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje trailer Tyskland
  • #1   8. jul 2013 jeg ved ikke om de lejer ud, men har set der står trailere ved Duus rideudstyrsforretning ved harrislee.. og ellers kan du jo ringe dertil og spørge, eller evt. ved reitsport ove.

    jeg selv bor på den danske side af grænsen, og lejer altid enten i fårhus af en privat dame, eller i i bjerndrup, afhængigt af om jeg skal bruge en trailer til en eller 2 heste. men det kan du jo desværre ikke bruge til noget.


  • #2   8. jul 2013 Jeg har ringet til Duus, og de lejer ikke deres trailere ud desværre... havde nemlig tænkt på den smiley

    Ved du om der er en tankstation ved grænsen på den tyske side som evt. lejer trailere ud? Det er der jo nogle steder her i DK hvor de gør.

    Jeg vil prøve at ringe til Ove tror jeg!


  • #4   8. jul 2013 Lejer de trailere ud? smiley



  • #5   8. jul 2013 Reitsport Ove har en udlejningstrailer.

  • #6   8. jul 2013 Er det fordi i ikke må, eller er det fordi i ikke kan på grund af det med lys? for vi har også en tysk bil, men har så brug for en adapter (ved ik hvordan det staves) til det med lys og strøm:)

  • #7   8. jul 2013 Nej det er ikke lovligt at spænde en tysk bil og en dansk trailer sammen. Vi har snakket med told og skat for at finde ud af det, og man må ikke sammenkoble to forskelligt registrerede moduler smiley

Kommentér på:
Leje trailer Tyskland

Annonce