29. jun 2012 Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Nårh aviser laver fejl! {{forumTopicSubject}}
Hej heste piger og drenge:)
Sidder her og små griner over hvor tit aviserne enlig laver fejl, bare sådanner nogle små, f.x. Var der engang en artikel om det jubelæum som den rideskole jeg opholder mig på de havde holdt, der var både mulgihed for pokyvæk(ponytræk) og så kom (navn) og hjalp med at lære at læsse hestetraileren(at læsse hesten op i hestetraileren) og mange flere stavefejl, det var ret underholdene:D
Har i selv oplevet det før?
På marienlyst som ikke ligger vildt langt fra der hvor jeg bor var der en "ulykke" hvor to piger havde bevæget sig lidt for langt ud i vandet, de roede for langt ud mente livrederen og kunne se at de havde brug for hjælp så de blev redet ind med båd og det hele blev der skrevet i avisen, næste avis der udkom stod der så at de piger som livrederen havde hjulpet i land var professionelle kajak roere og skulle deltage i danmark rundt i kajak roning, så de undskyldte mis forståelsen:D
Måske brude avisen have fået den oplysning før de lavede artiklen;)
Nårh, er det kun vores avis der har de her "dumme" fejl:D
//Stephanie N M Poulsen
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
"de roede for langt ud mente livrederen og kunne se at de havde brug for hjælp så de blev redet ind med båd og det"
Jeg gad godt se hvordan en båd rent faktisk kan ride
Og det var ikke for at være negativ eller nedsættende...jeg kunne bare ikke lade være med at smile og lige kommentere på det
I øvrigt er jeg fuldstændig enig med dig i at aviserne tit og ofte får skrevet noget værre volapyk..især i de artikler de smider på nettet...
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Men godt det ikke kun er vores avis der gør det..:/
På nettet tror jeg gerne det er værre, så har de bare sat stavekontrol på og sådan så kigger de nok ikke så meget på hvad de har skrevet:)
Men alt i alt så kender jeg godt det med at man for skrevet noget volapyk!!:D men nu hvor det er aviser så burder der være mere styr på det;)
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 280
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.337
jun 2012
Hvad mener du?
Citat fra tidligere besked:
"Men alt i alt så kender jeg godt det med at man for skrevet noget volapyk!!:D men nu hvor det er aviser så burder der være mere styr på det:)"
Pip!
Ehj det have jeg ikke gættet! At pigen der omkom var død..:(
jun 2012
Hov det må du undskylde:)
Nårh aviser laver fejl!