{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  travet ude saddel.
  • #1   14. jul 2013 Tillykke med det! smiley det er dejligt når ens arbejde betaler sig.

jeg har snart en vortefri hest efter 8 år, stolt er jeg nok ikke, men GLAD! smiley

• #2   14. jul 2013 Har været til stævne hele weekenden oh fik en fin hvid rosætte med hjem. Min føtste nogensinde.

Rj hvor lækkert der skal bare en masse øvelse til

• #3   14. jul 2013 tillykke smiley det er så rart når det man er har arbejdet for lykkes smiley

Jeg var pave stolt første gang jeg sprang på min ene haflinger, Bella, sidste sommer smiley
    at gå fra at ikke engang at kunne skridte over en bom uden at nægte og stejle, til at springe 90 cm. i løsspring, er ikke dårligt for en 18 haflinger hvis jeg selv skal sige det smiley Og hun nyder det!
    Nu er hun desværre gået på pension som ridehest, men jeg løsspringer hende eller laver noget andet med hende et par gange om ugen for at holde hende i gang smiley
    Er så stolt af hende smiley

• #4   14. jul 2013 Uuuuh. dejligt når det lykkedes.
    Jeg red os uden sadel på Landeur i dag.
    Fantastisk, og jeg tog den første gallop uden. Kønt så det ikke ud, men dejlig følelse smiley

• #5   14. jul 2013 Fik også endelig i går redet uden sadel på amanda, hun har bløde gangarter så tog både galop og trav

Og i dag var første galop på tur, og ellers en god lang tur i det fri smiley

Tillykke til jer andre smiley

• #6   14. jul 2013 Tillykke smiley jeg er bare smide dårlig til det med ingen sadel d:
    Jeg har været ude og ride min pony, som ellers er rolig og sådan, men i dag skulle man tro hun var en anden hest, hun var helt oppe og køre, hun trippede, prustede, brummede og slog med hovedet smiley

• #8   14. jul 2013 I morgen massage til min smukke dreng glæder mig og se om det hjælper ham lidt

• #9   14. jul 2013 tillykke!:-) tjooe, idag red mig og bassen dressur træning og det gik super godt smiley

• #10   14. jul 2013 Jeg fik 20 ringe til ringridning i går. Er så stolt! smiley

• #11   14. jul 2013 Fedt.

Inden jeg tog i sommerhus med min veninde 'sprang' jeg min part for første gang siden jeg faldt af og fik hjernerystelse. Det var en mega sejr for mig at komme igang da det virkelig er noget jeg har frygtet

• #12   15. jul 2013 Jeg har lært min part at ligge ned men nu har han lært at han skal blive nede til jeg beder ham om at komme op:) så stolt:) for det meste så hedder det hos mig at hvis jeg rider så er det uden sadel:) næsten altid:) men min part er kun 2 så han kan ikke rides endnu:) nu har jeg så bare endnu en wauw oplevelse:) jeg skal begynde og ride Lotte:)

• #13   15. jul 2013 Tillykke! Det er bare dte fedeste i verden at ride uden sadel. Er selv opvokset på bar hesteryg.

Jeg er ret tilfreds med gentilriningen af min fjordhoppe. Er begyndt at kunne stoppe hende uden at det er en hel krig. Hun viger ikke fra så tit længere og er meget sødere end i starten. Skal lige tilføjedes at hele gentilridningen vil foregå uden sadel. Lidt indianer unge vil man vel altid være smiley

Kommentér på:
travet ude saddel.

Annonce