{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortunen (Part)
  • #1   15. jul 2013 Jeg syntes det er et godt sted med nogen søde heste og ponyer smiley

• #2   15. jul 2013 Jeg synes også det er et super fint sted og alle deres heste fungere rigtig fint. Jeg har lige været der på ridelejr, og jeg kan kun anbefale det. Det er bare så fedt at kunne ride i dyrehaven! smiley
    Hvad for en hest kan du være part på, hvis det er? smiley

• #3   15. jul 2013 Da jeg boede i København i et halvt år i forbindelse med noget arbejde (2011-2012) besøgte jeg Fortunens Ponycenter flere gange, så deres undervisning osv.

Og jeg vil aldrig, aldrig nogensinde anbefale det sted til nogen. Mine argumenter er som følger - flere af de heste, som er til udlejning, står bundet til et træ i kort snor hele dagen uden adgang til vand, undervisningen er grotesk (bl.a. var der en hest, der travede lidt for hurtigt, fordi pigen ikke kunne holde benene stille - den vejledning hun fik var "når hesten går hurtigere end man vil have, skal man bare save den i munden!" - hvilket var præcis de ord, underviseren brugte).
    Hestevelfærden står ikke godt til derude, hestene går for meget og man kan hos flere af hestene se eksempler på kraftig sur stråle.

Beklager, men sådan foregik det, for halvandet år siden, da jeg var der. Dog, hvis du kun skal have privat part kan det jo være, at du ikke skal have undervisning af pågældende undervisere, og at din hest ikke er en af dem, der udlejes? I så fald er det jo fint, for omgivelserne er jo dejlige. smiley

• #4   15. jul 2013 Johanne:

Det var da ikke godt! Jeg var der på ridelejr sidste uge men så jo kun "det overfladiske".. Undervisningen var fin, men du har helt ret med hestene står bundet hele dagen, de går dog meget op i at hestene skal have vand (det gjorde de i hvert fald sidste uge). Jeg synes også det er for meget at de står bundet sådan hele dagen. Men deres ponyer/heste er super fine, og hvis det er det vigtigste (altså om hesten er en god og venlig hest) så kan deres heste og ponyer anbefales smiley

• #5   15. jul 2013 Tjah, da jeg var der stod de bundet i solen hele dagen, og der var ingen vand.

Men er da glad for at høre, hvis de er begyndt at give deres heste adgang til vand, det er da et fremskridt. smiley

• #6   15. jul 2013 Jeg var der ude for et år siden ca. Og der fik mig og min søster en 'delepony' til udlejning vi kunne ikke klare at ride på den fordi den gik og haltede smiley

• #7   15. jul 2013 I dyrehaven?

Mhm jeg har kun hørt dårligt om det..
    Vi driver også ponyudlejning hos os, og de folk der kommer fast hos fortunen, Jesus Kristus !
    Vores heste er onde! Næh nej du, vores heste er følsomme og godt redet! smiley

Ville aldrig sætte en fod der og støtte deres behandling af hestene ^^
    Men det er vel altid sådan, at når man kommer fra en type sted, så virker andre steder knap så gode smiley
    Ligesom nogle er super glade for amagerlands og TSR smiley .. Hvilket jeg ikke er smiley
    Jeg har selv været rideskole pige - men nu nej, jeg ville ikke lade mit barn ride der!

Intet ondt - dette er bare min mening, og jeg vil på ingen måde fornærme nogle!

• #9   15. jul 2013 Jeg kender ikke stedet, men efter at have kigget på deres facebook, er jeg ikke videre begejstret - tvært imod.

Jeg ville tage derud og opleve det selv, hvis jeg overvejede en part derude smiley

• #10   15. jul 2013 Kender en der arbejder derude. Hun snakket ikke særlig pænt om det. Hun siger at hestene skal gå alt for mange timer dagligt og så står de bundet hele dagen

• #11   15. jul 2013 Heste har det rigtig dårligt og de bliver ikke passet ordentligt!!!!!!

Har arbejdet der i en periode, men stoppede pga. Hestene ikke havde det godt og fordi de heller ikke behandelede mig ordentligt!

Kan på ingen måde anbefale det!

• #12   16. jul 2013 Nanna: Jeg synes Malou så sød ud og vil måske hvis hun er ledig:-)
    Johanna: Det med at hestene står bundet hele dagen har jeg også tænkt på men de virker glade.
    Karen: Jeg har redet der ude en gang men det var i vinters og de stod alle i deres bokse.

Tak for hjælpen til jer andre:-)

• #13   16. jul 2013 Malou er vidst ejerhest og er skadet smiley
    Men tag derud og få dit eget indtryk af stedet! Hestene (især en der hedder Xander ;)) og ponyerne er skønne men alt andet er ikke noget at prale over ..

• #14   16. jul 2013 Kan man tage derud i sommer ferien?

• #15   16. jul 2013 ÆselDyret: Hvor har i ponyudlejning henne?

• #16   16. jul 2013 Ja sagtens smiley
    Der er åbent fra 09.00-18.00.

• #17   18. jul 2013 Vestamager smiley
    I naturcentret .. Eller helt nøjagtig kanalvej 2 :-))
    Hvorfor?

• #18   18. jul 2013 Har lovet min søster at vi skal ud og ride tur en dag, så skal have fundet et godt sted smiley

• #19   18. jul 2013 Har lovet min søster at vi skal ud og ride tur en dag, sÃ¥ skal have fundet et godt sted smiley

• #20   18. jul 2013 Ah det er desværre kun for forældre der trækker deres børn ^^ ellers kommer der guide på smiley

Men hos Lis bonde kan man ride uden guide smiley

• #21   19. jul 2013 Kender ikke området så en guide et nok ikke en dårlig idé under alle omstændigheder smiley

• #22   19. jul 2013 Hehe du kan du lige få en hjemmeside smiley
    Frederiksens-isheste.dk

Kommentér på:
Fortunen (Part)

Annonce