{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Insektdækken eller ej??
  • #1   21. jul 2013 Tectonic virker

• #3   21. jul 2013 Marlene: hvorfor synes du det er synd med dækkner? Min egen pony går med et eksemdækken der lukker helt til fordi han har sommereksem. Og fordi han har haft det på hele sommeren har han ikke fået et eneste sår. smiley

• #4   21. jul 2013 Hvis den er irriteret og går meget ude, så smid et på. Især nu hvor vejret er så varmt bliver hestene hurtigt irriteret af fluer mm, så er det da bedre at hjælpe dem ved at lægge fluedækken på eller bruge et ordentligt fluemiddel, så de kan få noget ro

• #5   21. jul 2013 Medmindre den har sommereksem er sygt tynd eller taber sig hvis den ikke har det på, vil jeg altid undgå dækken året rundt..

Jeg vaskede alle mine i eksholm shampoo og sprøjtede med sprayen derfra os igår og det har hjulpet på mine..

• #6   21. jul 2013 Golden havde latterligt mange buler over hele kroppen, ingen insektsprays virker - alt er prøvet! Så nu har hun et fluedækken på, og hun er ikke generet af det. Og bedst af alt, knopperne er ved at forsvinde

• #7   21. jul 2013 Signekryger har ret.

Intet andet end fluedækken hjælper. OG de kan få eksem af flue sprays, som kun hjælper nogle timer. Det har flere i stalden fået, da de er allergi fremkaldende.

Tectonic er okay. Tager 50% her. Men KUN 50%. De er stadig meget generede her. Der er så mange mitter i luften pga. skov, sø, mose, at man skulle tro, det var løgn.

Så min har dækken og maske på. Og SÅ er det også okay.

• #8   21. jul 2013 Ps, Det der er synd, er hvis man ikke bruger dækkenerne. I er velkomne til at komme ud i min stald, og se min hest gå på fold, og de andre..

Du vil sige med det samme, at det er synd for de andre. smiley *S*

Kommentér på:
Insektdækken eller ej??

Annonce