{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Roepiller? {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så i tvivl, og nu spørger jeg altså jer til råds. I vinters fik min lille mule roepiller hver dag. Han havde orm, og tabte sig rigtig meget, og efter en ormekur skulle han jo altså fedes på, som blev gjort med noget islændermiks, og roepiller. Selvfølgelig også med vitaminer osv. Lige pt. er han så for fed, pga. alt det græs her, og han fungere ikke med mundkurv, så jeg har taget valget at det er træning hver dag, enten i longe, eller med rytter, så han bliver rørt. Sidste sommer, da jeg fik ham, trænede vi meget for jord, med alle mulige tillidsøvelser, respektøvelser, tricks osv. Men i år er det jo en anerledes. Nu får han så vitaminer, hvidløgsflager, noget islænder miks (i pulver, som er godt for deres immunforsvar osv.) også lucerne. Han holder vægten nede, men han får egentlig kun lucerne, for at han ligesom.. har noget at spise. Så lige nu tænker jeg på om man ville kunne gå over til roepiller i stedet? Eller om jeg skal holde mig ved lucernen? hvad vil i mene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roepiller?
Kommentér på:
Roepiller?

Annonce