{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brugte hestebokse hvor finder man sådan nogen??
  • #1   29. jul 2013 Hmm, mener faktisk vi søgte via g&g og dba, men nogen gange skal man være lidt kreativ med formuleringerne for at finde noget, det er langt fra alt der kommer frem ved at søge på "hestebokse".
    Desværre er meget af det brugte lige så dyrt som nyt, vi endte med at finde et firma der kunne lave nyt på mål til samme pris som vi skulle give for gammelt brugt som vi selv skulle tilpasse.
    Man skal være heldig at finde noget brugt der ikke er guld værd ifølge sælger, det var i hvert fald det vi oplevede da vi lavede stald for nogle år siden... smiley

• #2   29. jul 2013 "den søde" kan se du er fra Storkøbenhavn lige lovlig langt væk desværre smiley "TNJ" kan du huske hvad firmaet hed ?:)

• #3   29. jul 2013 Ikke lige umiddelbart, det var noget min kæreste fandt efter lang tids søgen -og han er selvfølgelig ikke hjemme lige nu smiley

Jeg tror også godt, det KAN lade sig gøre at finde brugt, men vi søgte virkelig længe uden at finde noget. Og man skal være meget obs på priser, der er ingen grund til at købe brugt til nypris. Man kan være heldig at der findes nogen som *Den søde* der har noget til at stå, men det havde vi nu heller ikke rigtigt held med dengang... smiley

• #4   29. jul 2013 Jeg kan da finde en del på dba og gul og gratis?

Men tit skal der søges lidt specifikt og ikke bare søge på "hestebokse" smiley Prøv at skriv hestebokse sælges el bokse sælges el heste bokse sælges el hestebokse til salg osv....

Vi valgte dog at købe dem nye, da vi fandt en meget billig leverandør, og vi venter nu på at få dem leveret. Der er desuden også en annonce på dem på dba.

• #5   7. jan 2015 Hej jeg har nogle bokse til at stå 3 gange 3,5 galviniseret

Kommentér på:
brugte hestebokse hvor finder man sådan nogen??

Annonce