{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Facetledsartrose
  • #1   1. aug 2013 Desværre ikke gode erfaringer.
    Fik min vallak aflivet i februar pga. gigt i facetleddene i halsen. Efter det blev konstateret på røntgen red vi ham en uge på smertestillende medicin og gigtmedicin, hvor der var stor forbedringer = han havde tydeligvis ondt som følge af sin tilstand.
    MEN, så vidt jeg ved er gigt i facetleddene noget, som op til 50 % af alle raske heste bærer rundt på, uden det overhovedet har nogen betydning for hestens brug og uden at det nogensinde bliver opdaget.

Hvordan har I fundet ud af, at hesten har det? Er det fordi den har vist ubehag/besvær ved ridning eller hvorfor blev den undersøgt?

• #2   4. aug 2013 Den har i 5 mdr. Lavet ballade under ridning. Først troede vi at det var ungheste nykker da hun kun er 5år, men da vi havde dyrelægen ude for at tjekke tænder kunne hun konstatere store spændinger og ømhed i nakken. Efter masse og laser Eva doing viste der desværre ingen bedringer - og derfor valgte vir røgten.

Som konstaterede det smiley hun fik i onsdag sprøjte binyrebakhomon ind i det led som er værst og der var smerten lå udfra de undersøgelsen dyrelægen lavede. Frem til onsdag skal hun så være på finedyne hvor efter vi stille og roligt skal starte op med ridning.

Vores forsikring har dog sagt ja til at vil må få lavet en "tildren" behandling (ved ikke hvad det går ud på) en behandling som koster 5000 kr.

Vi håber selvfølgelig på bedring.

• #3   6. aug 2013 Øv, det er jeg ked af at høre, det lyder ikke som de bedste udsigter men heldigvis er jeg ikke ekspert på området. Håber behandlingerne lykkedes for din hest smiley

Kommentér på:
Facetledsartrose

Annonce