{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste mad
  • #2   11. aug 2013 Gør ikke noget der skal jo også være plads til sjov ;-D

• #3   11. aug 2013 Kan du fortælle os noget om din pony? smiley
    Alder, højde og drøjde, race, er den frisk? Hvad skal den lave, hårdt arbejde eller bare vedligehold?:-)

• #4   11. aug 2013 Elisabeth : jeg har den ikke endu
    Kristina : tak

• #5   11. aug 2013 Jeg fodre min Welsh hoppe med enten HorseLux Easy (når hun ikke går med føl eller ammer) 15 kg 129 kr eller HorseLux Grov (når hun har 3 måneder tilbage til foling, går med føl eller ammer) 15 kg 159 kr. Der skal ikke meget i krybben før den er dækket ind, man kan evt. supplere med HorseLux fiberpiller eller HorseLux lucerne (også billige produkter), lav på stivelse. Der er for øvrigt ikke korn i Easy´en..

Føllet får det samme som Kristina´s føl, Brogaardens Suregrow... Jeg synes dog jeg gav 249 for en sæk....

• #6   11. aug 2013 Jeg har valgt at fodre med hø ad libitum og vitaminer smiley hvis jeg kommer til at mangle en energikilde hos min ridepony, så tilføjer jeg lidt fiberpiller.

Horselux easy kan sagtens anbefales smiley læs mere om det på miljøfoders hjemmeside smiley

• #7   11. aug 2013 Min får hø ad libitum. Det er hø med masser af forskellige urter i som er rigtig godt til heste især i vokse alderen. Da min ikke kan lide Horselux grow får han i stedet en smule Horselux Easy som der er meget lidt stivelse og sukker i. Og så får han Salvana Vitamin/mineral Bolcher. Det er en meget kræsen hyp jeg har. Men han kan ikke holde huld hvis han kun får hø så derfor får han lidt ekstra oveni. smiley

Kommentér på:
Heste mad

Annonce