{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Kasteration,pris,Syddanmark {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.
Jeg har denne her klaphingst jeg overvejer at kastrerer. Kan sagtens styre ham. Han er rigtig rolig, men tænker bare fremad med stævner og sådan.
Så vil lige høre hvad i bruger af dyrlæger og pris på kasteration. Og Ribe dyrlæge vil jeg ikke bruge til det.
Hilsen Linette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasteration,pris,Syddanmark
  • #1   18. aug 2013 Den skal jo opereres når den er klaphingst, så ved ikke hvor meget du kan bruge priser på en normal kastration smiley

Jeg gav 1800 for det liggende.

• #2   18. aug 2013 Jeg har brugt Torben Knage fra Rise Hjarup til sådan en operation . Jeg syntes han er meget dygtig og kompetent . Jeg mener jeg gav 4500 kr.

• #4   18. aug 2013 Det kommer an på om de kan nå dem ved en alm liggende. Vil prøve høre ansager

• #5   18. aug 2013 Daydreamer. Hvem brugte du til det. For det er da billigt

• #6   18. aug 2013 Det er vigtigt at han bliver kasteret når nu han er klaphingst, ellers har han øget risiko for testikelkræft + han får dobbelt så meget testeron som klaphingst = meget forvirret hest!!

Jeg ringede til Kolding dyrehospital da jeg skulle have kasteret min 'klaphingst'.. Ja, grunden til at jeg skriver 'klaphingst' er at begge kugler faktisk var faldet ned, den ene var bare så lille at de andre ikke har kunne finde den.. Men i hvert fald, så ringede jeg til Kolding, og spurgte ind til pris, indgrebet og andre informationer. Mener vi aftalte 5000-6000 kr ( alt efter hvor langt oppe den lå, da det ville blive et større indgreb så)

Håber du kunne bruge det til noget, vil i hverfald gerne anbefale dem og deres behandlinger! smiley

• #7   18. aug 2013 Ja læste godt om tidligere idag. Men er der ikke noget man kan gøre for de kommer ned begge tidlig i deres alder eller gør man noget forkert. Det 3 hest jeg har/ har haft hvor hun den ene er faldet ned. Det er også bare sindsyg mange penge. Og med en baby på 7 mdr har jeg sku ikke 6000kr der står kasteration på desværre. Men den anden jeg har kunne dyrlægen var klare liggende her hjemme. Så håber det kan gøres sådan her hjemme os

• #8   18. aug 2013 de kan jo kun gøre det liggende derhjemme hvis de ved hvor den er (enten i lyskekanalen eller i bughulen) - og hvis den ligger oppe i bughulen bliver du nødsaget til at få den på et dyrehospitalet, da heste er meget følsomme for infektioner ved bughuleoperationer, så alt skal være fuldkommende sterilt. Den bliver også lagt i fuldt narkose (som der jo heller ikke er helt risikofrit), hvor der er veterinær sygeplejsker der udelukkende holde øje med ilt, puls osv..

Overvejet også 'bare' at få en dyrelæge ud, da jeg ikke engang får så mange penge om måneden. Men ville aldrig tilgive mig selv hvis der kom komplikationer, bare fordi jeg ikke kørte ham til dyrehospitalet, hvor de har alt udstyret til det..

Kommentér på:
Kasteration,pris,Syddanmark

Annonce