{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af shetlandspony
  • #1   18. aug 2013 Jeg har mine hjemme, så måske 200kr pr stk.

Men ellers koster de jo næsten det samme. Smed, tandlæge, dyrelæge.

Min erfarring siger mig så bare de ikke behøver så ofte som store heste smiley

• #3   18. aug 2013 Vaccine er så intet krav ved mindre der skal startes stævne, eller opstaldningstedet kræver det, bare lige for at tilføje det smiley

Men ville nu råde til man gør det.

• #4   18. aug 2013 Jeg har en mini-fis, men shetter er hun nok næppe. smiley
    Jeg giver:
    - 250 pr måned i opstaldning (løsdrift)
    - ca 50 kr pr måned på hø (hun får vel ca en lille skive om dagen)
    - ca 50 kr pr måned til foder (let müsli-blanding, bare et par håndfulde)
    - 100 kr hver tredje måned til smed

I sommerperioden får hun intet hø eller foder, men har nok i sit græs. smiley
    Ud over den smule foder, har hun vitamin/mineraler/saltsten til rådighed på folden. Men sådan nogle holder jo længe. smiley

Årlig vaccine og tandtjek varrierer meget efter hvem og hvor det bliver gjort.

• #5   18. aug 2013 Tjoh. Jeg har én gående hjemme hvilket jeg ikke giver noget for. Så er der så smeden men han får ikke beskåret hove endnu og jeg regner med at indgå en aftale med min underviser som har erfaring indenfor barfodstrimning da jeg ikke er så gode venner med den smed vi bruger til vores islændere. smiley

Ellers så får han vitaminer, 1 stk. om dagen og så går han på græs. smiley
    Men jeg er så også supersupersuper heldig med at mine forældre støtter og bakker mig så meget op som de gør smiley

• #6   19. aug 2013 godt nok har jeg ikke en shetter
    men man kan ikke regne med prisen, for det kommer an på om du skal have den hjemme ved dig selv eller hvor du nu skal have den smiley

• #7   19. aug 2013 Jeg har en shetlænder og får snart en ekstra. Foder er 200kr om måneden med hø ad libitum i slowfleeder og vitaminer/mineraler. Smed er hver 2 måned ca. og det er nok 200 for hver, hvis man skal stille det op pr. måned er det 100 kr pr måned. Så er der selvfølgelig ormekur 2 gange om året, og et årlig tilsyn med tænder, vaccine osv. Som nok kommer til at falde sammen med en af ormekurerne smiley
    Så er der de uventede dyrelægeregninger og diverse udstyr, men de kan man jo ikke holde helt styr på smiley

Kommentér på:
køb af shetlandspony

Annonce