{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Omega-3 olie til heste {{forumTopicSubject}}

Hejsa her inde

Jeg har lige købt Nutreet Omega-3 Oil fra equsana, blev anbefalet noget olie med omega 3 og 6, da min hest har meget nemt til kløe og tør hud, men han vil ikke spise det og han normalt alt ædende smiley
og det lugter også meget af fisk :(, nogen der nogen erfaring med denne olie, eller kende en anden som i kan anbefale

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omega-3 olie til heste
  • #1   21. aug 2013 Hej Randi. Har du tjekket om olien har overskredet sidste salgsdato?. Desuden Lan olien godt have taget skadet hvis den har stået for varmt eller i sollys der hvor du har købt den..

• #2   21. aug 2013 Equioil er det bedste. Der må max gives 2 spsk.

NAF er også ok, men der skal gives 2-3 dl.

Og ja, olie harsker. Equioil tager længere tid om det, der gik vist 3-4 måneder her, så var det harsket. Har haft en kæreste der var bager, det gik han meget op i.

Og det smager ikke godt så. Så hvis man ikke bruger så meget, skal man købe lille mængde.

Jeg fik noget dyrt fiske olie af dyrlægen engang. De må gerne få det i lille dosis. men mine ville heller ikke have det.

• #3   21. aug 2013 Det kan holde sig til marts 2014, købte det her i fredags i land og fritid og de stod ikke nær et vindue, men går ud fra at olien ikke skal lugte så køre der ned og snakker med dem i morgen

• #4   22. aug 2013 Sørger du for at blande olien med andet foder?
    tror ikke der er ret mange heste der gider spise olie rent.
    Mine får levertran blandet i deres foder , i starten blandede jeg det hele samme med lidt vand, nu har de vennet sig til smagen og spiser det uden det er blandet rundt.
    Giv det en chance, tager måske lidt tid før den vil spise det, men mon ikke det kommer hvis den ikke får andet?

• #5   22. aug 2013 Ja det bliver blandet sammen med deres foder .... Og har også startet med at give 10ml selv om han skal have 25ml, for at starte langsomt op

• #6   22. aug 2013 Okay, ville nu stadigvæk give det lidt tid ; )

Kommentér på:
Omega-3 olie til heste

Annonce