{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Møldrup køre- og rideudstyr {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg går og leder efter en ny sadel. Bomløs, western eller stock.
Jeg er så stødt på den side der heller Møldrup køre- og rideudstyr ( http://www.moldrup-rideudstyr.dk/ )
Her har de nogle usædvanlige billige sadler og ved ikke om det skal glæde eller bekymre mig. Nogen der har erfaringer med siden ?? Gode eller dårlige?

På forhånd tak ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møldrup køre- og rideudstyr
  • #1   23. aug 2013 Jeg har handlet lidt småting over nettet, men har købt både sulky, seletøj osv I butikken. Kvaliteten af sadlerne kender jeg ikke, men dem han havde til at hænge fremme så ganske fornuftige ud smiley

Jeg vil klart råde dig til at besøge ham i butikken, hvis du har mulighed for det, for han ved en del, og vil hellere end gerne hjælpe dig smiley

Udvalget på hjemmesiden er desuden skod... Han har langt mere, end hvad du kan se derinde smiley

Håber det hjalp en smule

• #2   23. aug 2013 Jeg har også kigget på sadlerne derfra på nettet... De ser virkelig billige ud, synes jeg, så jeg er gået lidt væk fra dem igen, fordi de virkede for billige. Men det ved jeg ikke... smiley Hvis Heidi skriver, at de ser gode ud, så er de nok det.. Jeg ved ikke så meget om det smiley

• #3   23. aug 2013 pris og kvalitet hænger jo sammen. Jeg har set sadlerne irl, og de er ikke dårligere end andre billig-sadler, men det ER billigsadler og det kan man både se og mærke på læder osv
    -man får ikke meget ny sadel for et par tusinde, og det gør man naturligvis heller ikke hos møldrup... var kvaliteten i top, ville de jo self skulle tage mere for dem for at holde pengene hjemme.

• #4   23. aug 2013 Jeg har købt en damesadel fra ham og nej den er selvfølgelig ikke så lækker som en til 20000 i england men det er helt ok. Deres stock er lidt samme historie men det er jo hvad man vil have. Syns du skal tage ud og kigge hos ham.

Vil du vide mere så skriv en pb

• #5   23. aug 2013 Gode:-)
    Som folk skriver hænger pris og kvalitet sammen

• #6   23. aug 2013 Det er min nabo, de er rigtigt flinke! både ham og konen smiley
    syntes du skal tage i deres butik smiley

Kommentér på:
Møldrup køre- og rideudstyr

Annonce