{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Affarvning på stævnebuks {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg har fået en nyere sadel, og her efter første stævne har mine hvide ridebukser nu en rød/brunlig bagdel...

Jeg har vasket bukserne som altid, men det har ikke hjulpet. Nogle ideer hvordan jeg kan få dem hvide eller hvidere igen.

Har ikke oplevet/bemærket affarvning på mine andre bukser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Affarvning på stævnebuks
  • #2   24. aug 2013 Når du allerede har vasket dem er chancerne nok ikke så store for at du får det af igen, da man ved almindelig vask faktisk bare vasker pletter af diverse art længere ind i tøjets fibre hvis/nå de ikke blir vasket ud.

Men prøv at gnide dem godt ind i sulfo (opvaskemiddel) og læg dem i en plastikpose, klem alt luften ud af posen og luk den tæt til. Lad dem ligge i et døgnstid og så smider du dem i vaskemaskinen med en gang Hvid vanish og almindeligt vaskepulver og gir dem en god vask.
    Hvis det ikke hjælper kan du prøve at sende dem til rens, men det er ikke sikkert de kan hjælpe heller... smiley

• #3   24. aug 2013 Vanish det brugte jeg få mine da der var komme sort på, og der gik det af smiley

• #4   24. aug 2013 Det problem har jeg aldrig haft . Mine bliver bare puttet i vaske maskinen og så en ske vanish plet fjerner ned sammen med vaske pulveret . Så bliver mine skinnende rene smiley

• #5   24. aug 2013 bagepulver virker rigtig godt til at få hvidt tøj igen (okay føler mig totalt som en husmoder fra 50'serne der) smiley

• #6   24. aug 2013 Tak for tippene. Har lige henter en mega bøtte vansih White smiley

Kommentér på:
Affarvning på stævnebuks

Annonce